  • Data: 2008-02-15 18:51:30
    Temat: polbank, kiepski bank :/
    Od: "zlotowinfo" <u...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    1. nie można usunąć odbiorcy przelewu, zastanawiałem się jak mi będzie
    najwygodniej
    i teraz mam te same konta po 2-3 razy takie same
    2. w adresach nie można użyć: "/"
    3. wpisanie nie akceptowanego znaku w nazwie beneficjenta
    powoduje, że wpisujemy wszystko od początku
    4. kombinowanie z certyfikatami
    5. wklejenie numeru konta ze spacjami obcina numer konta
    6. Nazwa beneficjenta jest stosunkowo krótka

    trza się chyba przyzwyczaić

    do tej pory używałem 3 banków:
    a) najłatwiejszy w obsłudze to mbank, bezpłatne: prowadzenie, karta
    płatne: przelewy na zewnątrz (50gr)
    hasła smsowe lub jednorazowe
    b) lukas, bezpłatne: prowadzenie, karta, przelewy na zewnątrz
    wady: odbiorców można zdefiniować tylko w siedzibie banku
    c) bgż, bezpłatne: prowadznie, przelewy na zewnątrz
    płatne: karta (chyba 3zł)