  • 31. Data: 2009-11-09 19:11:52
    Temat: Re: pogarda AllianzBank dla klienta
    Od: Tomasz Chmielewski <m...@n...wpkg.org>

    "ko??????????????????????????" wrote:
    > ,> Aryjski w 100%, jedynie dla niebieskookich blondynow ;)
    >
    > chodzi o niezawodno?? (system zosta? wybrany jako TOP Performer 2009)
    > Jak widzisz na stronie jest 100% gwarancja ?e ?aden kawa?ek kodu nie by?
    > ousourcowany poza NIemcy

    Gdzie znajduje sie ta gwarancja?

    --
    Tomasz Chmielewski
    http://wpkg.org

  • 32. Data: 2009-11-09 20:53:28
    Temat: Re: pogarda AllianzBank dla klienta [OT]
    Od: "ikarek" <l...@p...spamerzy.to.brudasy.onet.pl>

    Użytkownik "Tomek z Wawy" <t...@t...pl> napisał w wiadomości
    h.googlegroups.com...
    On 9 Lis, 18:22, "ikarek" <l...@p...spamerzy.to.brudasy.onet.pl>
    wrote:

    > A SAP to co, popierdułka? ;)

    Właśnie wdrażamy SAPa w firmie. Gdyby to była popierdułka to by był
    pikuś, na tym się po prostu nie da pracować, bo ma jakąś wypaczoną
    logikę działania. Może dlatego, że nie jestem niebieskookim blondynem
    to mam go dość. Wszystko co do tej pory robiłem w systemie tekstowym,
    20 letnim staruszku na informixie, w jednym oknie teraz muszę robić w
    7 sesjach nie mając pewności, że to właśnie to o co mi chodzi...
    -------------

    Bo tam jest milion opcji konfiguracji, tzn. wiele zachowań, które w
    prostszych systemach są podane "ex cathedra", w SAPie trzeba
    samemu zbudować.

    Efekt jest taki, że firma doskonale zarabia na wdrożeniach i na
    szkoleniach ze swoich produktów, bo przychodząc "z ulicy" nie
    sposób tego ogranąć. Zgadzam się, że użytkownicy nie mają
    lekko, ale podziwiam model biznesu, który stworzyli i który inne
    firmy z lepszym bądź gorszym skutkiem kopiują.

  • 33. Data: 2009-11-10 06:51:17
    Od: Andrzej Kubiak <n...@i...invalid>

    Dnia Mon, 09 Nov 2009 20:11:52 +0100, Tomasz Chmielewski napisał(a):

    > Gdzie znajduje sie ta gwarancja?

    W trollowni.

    AK

  • 34. Data: 2009-11-10 07:24:32
    Od: Tomasz Chmielewski <m...@n...wpkg.org>

    Andrzej Kubiak wrote:

    > W trollowni.

    A wiesz, naprawde czekalem na skan dokumentu "100% Aryan" ;)

    --
    Tomasz Chmielewski
    http://wpkg.org

  • 35. Data: 2009-11-10 07:51:35
    Od: "kołdunka" <k...@n...pl>

    > Jasne.

    dla mnie to żenujonce.
    Pobijcie VW bank konkurecją a nie rozsiewaniem

    jkolina

  • 36. Data: 2009-11-10 09:07:42
    Od: Tomasz Chmielewski <m...@n...wpkg.org>

    "ko??????????????????????????" wrote:

    > dla mnie to ?enujonce.
    > Pobijcie VW bank konkurecj? a nie rozsiewaniem

    Toyota Bank ma, jak wiadomo, japonskie jadro.
    VW Bank sie nie umywa.

    --
    Tomasz Chmielewski
    http://wpkg.org

  • 37. Data: 2009-11-10 10:15:05
    Od: "kołdunka" <k...@n...pl>

    > Toyota Bank ma, jak wiadomo, japonskie jadro.

    nieprawda. System jest robiony przez australisjkom firmem w Indiach

    Jkolina

  • 38. Data: 2009-11-10 10:46:28
    Od: Tomasz Chmielewski <m...@n...wpkg.org>

    "ko??????????????????????????" wrote:

    > nieprawda. System jest robiony przez australisjkom firmem w Indiach

    Nieprawda.

    Jadro jest w 100% japonskie, a gwarancje mozna znalezc na ich stronie.

    VN Bank sie nie umywa.

    --
    Tomasz Chmielewski
    http://wpkg.org

  • 39. Data: 2009-11-10 12:40:11
    Od: Krzysztof Halasa <k...@p...waw.pl>

    "kołdunka" <k...@n...pl> writes:

    > nieprawda. System jest robiony przez australisjkom firmem w Indiach

    No, Indianie (amerykanscy) tez sa lepsi, tylko zeby nie byli pod
    wplywem, chociaz nie wiem jak duzy jest ten problem.
    --
    Krzysztof Halasa

  • 40. Data: 2009-11-10 14:12:33
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Tomasz Chmielewski" hdbag6$j8b$...@o...de

    > Toyota Bank ma, jak wiadomo, japonskie jadro.
    > VW Bank sie nie umywa.

    Hm... A może by tak połączyć te dwa banki -- byłby
    komplet jaj... Znaczy -- jąder czy jonder... ;)
    Wiem, jeszcze potrzeba tego i owego... ;)

    --
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'