  • 21. Data: 2009-11-09 16:47:26
    Temat: Re: pogarda AllianzBank dla klienta
    Od: "RK" <b...@o...pl>

    napisał w wiadomości news:hd9aug$okv$1@inews.gazeta.pl...

    > Ale dopiero wtedy, gdy robisz jakąś tranzakcję. ;)
    > Ciekawe, czy u naszych południowych sąsiadów jest bank Skoda. ;)

    U południowych nie ale u zachodnich tak:
    http://www.skoda-bank.de/skodabank/home.htx

  • 22. Data: 2009-11-09 16:55:14
    Od: "kołdunka" <k...@n...pl>

    ,> Aryjski w 100%, jedynie dla niebieskookich blondynow ;)

    chodzi o niezawodność (system został wybrany jako TOP Performer 2009)
    Jak widzisz na stronie jest 100% gwarancja że żaden kawałek kodu nie był
    ousourcowany poza NIemcy

    kolina

  • 23. Data: 2009-11-09 17:01:55
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "RK" hd9h6r$pbp$...@a...news.neostrada.pl

    > U południowych nie ale u zachodnich tak:
    > http://www.skoda-bank.de/skodabank/home.htx

    Dziękuję. :)

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 24. Data: 2009-11-09 17:04:12
    Od: Krzysztof Halasa <k...@p...waw.pl>

    "kołdunka" <k...@n...pl> writes:

    > chodzi o niezawodność (system został wybrany jako TOP Performer 2009)
    > Jak widzisz na stronie jest 100% gwarancja że żaden kawałek kodu nie był
    > ousourcowany poza NIemcy

    To by bylo fatalne, Niemcy to bardzo kiepscy programisci. Polacy, Ruscy,
    Amerykanie, Angole, nawet Hindusi sa duzo lepsi.

    To chyba kwestia sposobu ksztalcenia, ale nie jestem pewien.
    --
    Krzysztof Halasa

  • 25. Data: 2009-11-09 17:22:23
    Temat: Re: pogarda AllianzBank dla klienta [OT]
    Od: "ikarek" <l...@p...spamerzy.to.brudasy.onet.pl>

    > To by bylo fatalne, Niemcy to bardzo kiepscy programisci. Polacy, Ruscy,
    > Amerykanie, Angole, nawet Hindusi sa duzo lepsi.
    >
    > To chyba kwestia sposobu ksztalcenia, ale nie jestem pewien.

    A SAP to co, popierdułka? ;)

  • 26. Data: 2009-11-09 18:01:47
    Od: "kołdunka" <k...@n...pl>

    zabacz ze VW jako jedyny daje KK które autoryzację maja w 100% online
    dzięcki systemowi

    kolina

  • 27. Data: 2009-11-09 18:03:25
    Od: Krzysztof Halasa <k...@p...waw.pl>

    "kołdunka" <k...@n...pl> writes:

    > zabacz ze VW jako jedyny daje KK które autoryzację maja w 100% online
    > dzięcki systemowi

    Nie myslales o zmianie zajecia, na jakies mniej osmieszajace?
    --
    Krzysztof Halasa

  • 28. Data: 2009-11-09 18:10:46
    Od: "kołdunka" <k...@n...pl>

    > Nie myslales o zmianie zajecia, na jakies mniej osmieszajace?

    niech zgadne pracujesz w konkurecji?

    jkolina

  • 29. Data: 2009-11-09 18:13:36
    Od: Tomek z Wawy <t...@t...pl>

    On 9 Lis, 18:22, "ikarek" <l...@p...spamerzy.to.brudasy.onet.pl>
    wrote:

    > A SAP to co, popierdułka? ;)

    Właśnie wdrażamy SAPa w firmie. Gdyby to była popierdułka to by był
    pikuś, na tym się po prostu nie da pracować, bo ma jakąś wypaczoną
    logikę działania. Może dlatego, że nie jestem niebieskookim blondynem
    to mam go dość. Wszystko co do tej pory robiłem w systemie tekstowym,
    20 letnim staruszku na informixie, w jednym oknie teraz muszę robić w
    7 sesjach nie mając pewności, że to właśnie to o co mi chodzi...

  • 30. Data: 2009-11-09 18:26:33
    Od: Krzysztof Halasa <k...@p...waw.pl>

    "kołdunka" <k...@n...pl> writes:

    > niech zgadne pracujesz w konkurecji?