  • 11. Data: 2006-09-29 17:24:25
    Temat: Re: podniesienie limitu na kk [multibank]
    Od: Markus Sprungk <m...@g...com>

    Grzegorz napisał(a):

    > Chyba coś kulawe masz te dochody, albo obroty na karcie.
    > W mBanku jeden telefon i zmiana limitu z 4 na 9 kzł.
    > Po dwóch dniach limit był dostępny.

    Zabawne. Mam konto w Mbanku od ponad 4 lat i jak chciałem mieć u nich KK to
    okazało się, że z łaski mogą mi dać KK z limitem 500 zł. Do drobnych to ja
    mam portfel z taką specjalną przegródką na bilon

    ICQ: 79050392 m...@g...com
    Tlen: msprungk
    GG: 1447098

  • 12. Data: 2006-09-29 20:44:46
    Od: Mithos <f...@a...pl>

    Markus Sprungk napisał(a):
    > No właśnie. Wie i mimo wszystko robi wszystko by utrudnić swojemu klientowi
    > życie a tym samym nie zarabiać na kliencie. Wniosek - należy szukać
    > szczęścia w innym banku z bardziej przyjaznym podejściem do klienta

    A gdzie znajdziemy w PL taki bank ?

    --
    pozdrawiam
    Mithos

  • 13. Data: 2006-09-29 21:58:55
    Od: Catbert <c...@w...pl>

    Mithos napisał(a):

    > A gdzie znajdziemy w PL taki bank ?

    Bank nie musi być przyjazny - wystarczy, że jak (...) jest tani,
    przebadany i zna się na "robocie".

    Coś tu ktoś pisał kiedyś o niemieckich bankach.
    Nie ma co komentować - każdy komentarz, jaki się nasuwa jest bardzo
    nieeuropejski.

    Pzdr: Witek

  • 14. Data: 2006-09-30 11:43:09
    Temat: co zmienić w Multi
    Od: "Magnat" <m...@p...onet.pl>

    > No właśnie. Wie i mimo wszystko robi wszystko by utrudnić swojemu klientowi
    > życie a tym samym nie zarabiać na kliencie. Wniosek - należy szukać
    > szczęścia w innym banku z bardziej przyjaznym podejściem do klienta

    Multi nie jest jeszcze taki zły... ale mógłby być lepszy
    w czasch gdy zakładałem tam konto miał naprawde dużo przewag na innymi
    marmurowymi, i mimo iż cały czas się zmiania n a lepsze to jest to dzieje się
    to jakoś wolno ślamazarnie... a konkurencja nie śpi i jest też za a nawet
    przed Multi!!!
    moje pomysły na Multi to:
    wprowadzenie rachunku waltowego w GBP
    podpięcie do tego rachunku karty wypukłej
    podnoszenie z automatu limitu na kk dla sprawdzonych klientow
    rozszeżenie opcji w usłudze maklerskiej
    przejście na indeksowanie o wibor kredytow hipotecznych
    wprowadzenie subkont do ror
    program rabatowy dla posiadaczy kk

  • 15. Data: 2006-09-30 17:01:59
    Temat: Re: co zmienić w Multi
    Od: Mithos <f...@a...pl>

    Magnat napisał(a):

    > podnoszenie z automatu limitu na kk dla sprawdzonych klientow

    Ale takie cos to jest. Sam dostalem wyzszy limit na podstawie analizy
    obrotow na karcie.

    > wprowadzenie subkont do ror

    No, a tego to mi akurat BARDZO brakuje. Nawet jezeli byloby ograniczenie
    do powiedzmy 3 czy 5 takich subkont to dla mnie by to byla super sprawa.

    --
    pozdrawiam
    Mithos

  • 16. Data: 2006-09-30 17:33:58
    Od: "MK" <m...@i...pl>

    "Magnat" <m...@p...onet.pl> wrote in message

    > moje pomysły na Multi to:
    > wprowadzenie rachunku waltowego w GBP

    oraz yenach

    > podpięcie do tego rachunku karty wypukłej

    najlepiej JCB

    > podnoszenie z automatu limitu na kk dla sprawdzonych klientow
    > rozszeżenie opcji w usłudze maklerskiej
    > przejście na indeksowanie o wibor kredytow hipotecznych
    > wprowadzenie subkont do ror

    udostepnienie lokat dwuwalutowych i transakcji forward

    > program rabatowy dla posiadaczy kk

    zniesienie oplat za prowadzenie rachunku dla Aquariusa, za przyznanie
    overdraftu oraz kart.

  • 17. Data: 2006-09-30 18:51:48
    Od: "Magnat" <m...@p...onet.pl>

> [...]
    >
    > udostepnienie lokat dwuwalutowych i transakcji forward

    > zniesienie oplat za prowadzenie rachunku dla Aquariusa, za przyznanie

    nie no koleś my tu poważnie piszemy ;)
    a Ty kabaret robisz
    ale trzeba przyznać że Ci się udało wywołać uśmiech na mojej twarzy!
    co to dla Pekao S.A. pracujesz czy może dla jakieś innej śmiesznej
    instytucji?? niech zgadnę bank pocztowy???
    wiedziałem :)))))))))))))

  • 18. Data: 2006-10-02 08:46:25
    Od: Herbi <z...@o...pl>

    Dnia 29 wrz o godzinie 13:38, na pl.biznes.banki, Grzegorz napisał(a):

    > Chyba coś kulawe masz te dochody, albo obroty na karcie.

    Dokładnie - wydaje mi się że masz rację.

    > W mBanku jeden telefon i zmiana limitu z 4 na 9 kzł.

    W moim przypadku była sytuacja że z 2,1tys mbank SAM zaproponował mi
    podniesienie limitu na 10tys (max w owym czasie).
    Objawiło się to że po zalogowaniu na rachunek zastałem wiadomość -
    przeczytałem to o możliwości podniesienia limitu - zadzwoniłem na mlinkę,
    przełączenie na dział kart kredytpowych - krótki wywiad - i informacja że
    decyzja zapadnie do 3 dni roboczych czy zostanie mi podniesiony limit.
    Po dwóch dniach na karcie zauważyłem nowy limit - 10tys :))

    > Po dwóch dniach limit był dostępny.

    Ano :)

    --
    Herbi
    02-10-2006 10:46:22

  • 19. Data: 2006-10-03 07:03:59
    Od: Catbert <c...@w...pl>

    Magnat napisał(a):

> [...]
    > co to dla Pekao S.A. pracujesz czy może dla jakieś innej śmiesznej
    > instytucji?? niech zgadnę bank pocztowy???

    Wiem, że nieładnie kopać leżącego - ale przydałoby się okienko do
    notowań walut online - i możliwość ich nabywania po kursie online i z
    widełkami, jak na forexie.

    Dzisiaj brzmi to roszczeniowo - za 5-10 lat może być powszechne.

    Pzdr: Witek

  • 20. Data: 2006-10-03 07:25:08
    Od: Catbert <c...@w...pl>

    Magnat napisał(a):

> [...]

    widełkami, jak na forexie.

    Dzisiaj brzmi to roszczeniowo - za 5-10 lat może być powszechne.

    p.s. - jak szaleć, to szaleć - chciałbym, żeby było jak na filmach
    szpiegowskich - wysyłam przelewem milion dolarów i za chwilę jest na
    koncie beneficjenta. :)))