    From: "Magnat" <m...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: podniesienie limitu na kk [multibank]
    Date: 29 Sep 2006 12:46:43 +0200

    Wczoraj dzwoniłem na Multilinię w sprawie podwyższenia limitu na kk. Ogólnie
    to wysłali mnie na drzewo, pani powiedziła że nie może mi podnieść limitu
    przez telefon, tylko muszę ze wszystkimi papierami gonić do placówki bo mineło
    więcej niż pół roku od czasu przyznania mi karty...i Multi chce wszystkie
    papiery od początku
    według mnie to coś tu nie gra!!!
    przecież Bank już wie że jestem solidnym klientem spłacam 100% na czas... i że
    w sumie wystarczy że przedstawie wyciągi z ostnich 3 miesięcy i prawie
    wszędzie (BPH, Citi, ING) dostanę wiekszy limit bez żadnych zbędnych
    formalności
    a dodam tylko że kartę posiadam od ponad 2 lat, zawsze spłacałem 100% wyciągu,
    obroty też chyba mam niezłe skoro zwolnili mnie z opłaty za wydanie karty
    nie bardzo chciłem się kłócić z Multilinką ... przecież to nie jej wina że
    procedury są do bani
    przeniółbym kartę gdzie indziej ale w multi mam ustanowioną automatyczna
    spłatę a nie bardzo chce mi się pamiętać o terminie spłąty wyciągu...
    więc apeluje do pracowników Multi czytających tą grupę:
    CZAS NA ZMIANĘ PROCEDUR!!!
    pozatym przydałą by się akcja z propozycją podniesienia limitu dla stałcyh,
    wiarygodnych klientów (taka chociażby ma Citi oraz Millenium i pewnie klika
    innych a podwyższają limity od ręki i to nawet o kilka tysięcy),
    program rabatowy oraz kk dopięta do rachunku w Euro i rozliczana też w Euro
    tak jak to jest chociażby w BZWBK a mozę nawet warto zawalczyć o emigrantów i
    wprowadzić KK rozliczaną w GBP???

    rozważam też przeniesienia karty do np mbanku?? czy ktoś już ma doświadczenia
    w przenosinach kk z multi do mbanku??

    pozdro magnat