  • 1. Data: 2004-03-04 20:48:04
    Temat: paypal ... kiedy w polsce ??
    Od: "Marcin" <f...@g...pl>

    witam

    Chcialbym zapytac czy wie ktos moze kiedy usluga paypal bedzie dostepna
    rowniez w Polsce.

    pozdrawiam

    Marcin

  • 2. Data: 2004-03-04 21:23:12
    Temat: Re: paypal ... kiedy w polsce ??
    Od: Wojciech Skrzypinski <u...@h...pl>

    "Marcin" <f...@g...pl> wrote in news:c284m3$fq8$1@opal.futuro.pl:

    /ciach.../

    > Chcialbym zapytac czy wie ktos moze kiedy usluga paypal bedzie dostepna
    > rowniez w Polsce.

    Mam nadzieje, ze za kilka miesiecy. Poszukaj w archiwum slow "Paypal
    Europe".

    Pozdrawiam,
    Wojtek

  • 3. Data: 2004-03-04 21:23:12
    Od: Wojciech Skrzypinski <u...@h...pl>

  • 4. Data: 2004-03-08 15:37:07
    Od: "ania" <a...@g...pl>

    > Chcialbym zapytac czy wie ktos moze kiedy usluga paypal bedzie dostepna
    > rowniez w Polsce.

    Zanim sie w Polsce pojawi i zanim zalozysz w PayPalu konto, poczytaj sobie
    www.paypalsucks.com
    Mam niemieckie konto Paypalu i przezylam podobny horror, co wypowiadajacy sie
    na forum powyzszej strony.
    Polecam www.moneybookers.com, dostepne w Polsce.

    Pozdrawiam,
    Anna Grajek