  • 11. Data: 2002-03-22 15:55:43
    Temat: Re: paranoja polskiego prawa
    Od: <n...@p...onet.pl>

    > lat.
    >
    > Mając kartę możesz poczynić ewentualne szkody tylko sobie lub Twoim
    > rodzicom. Wasza sprawa. Sami sie na to godzicie.
    > Jadąc samochodem, możesz poczynić szkody  każdemu kto się akurat nawinie.
    > Patrząc na statystyki
    > i codziennie jeżdżąc, trudno się nie zgodzić z kodeksem.

    to rodziców wezmą do sądu, mnie do poprawczaka i do sądu i natym się
    skończyłoby. ale nie poto się ma prawko że ludzi zabijać.
    tylko poto żeby jeździć normalnie

  • 12. Data: 2002-03-22 16:04:48
    Od: "AMRA" <a...@a...com>

    > to rodziców wezmą do sądu, mnie do poprawczaka i do sądu i natym się
    > skończyłoby. ale nie poto się ma prawko że ludzi zabijać.
    > tylko poto żeby jeździć normalnie

    Poczytaj sobire o proponowanych zmianach do kodeksu drogowego i daj spokoj.

    I pamietaj, ze prawko trzeba zdac i prawo jazdy ojca tutaj nic nie pomoga
    ;)))

  • 13. Data: 2002-03-22 16:07:52
    Od: <n...@p...onet.pl>

    > a ty znowu swoje....
    >
    > jeżeli twierdzisz, że to nie kwestia wieku to dlaczego jest takie ostre
    > rozróżnienie w prawie pomiędzy dorosłymi i dziećmi ? dlaczego na przykład
    > spożywanie alkoholu (palenie papierosów) dozwolone jest od 18 roku życia?

    ale i tak nikt tego nie sprawdza i jest często łamane

    > nie jest to przypadkiem związane z pewną dorosłością?

    raczej z idiotyzmem polityków,

    > a poza tym robi się NTG

    widze

  • 14. Data: 2002-03-22 16:14:10
    Od: "AMRA" <a...@a...com>

    > raczej z idiotyzmem polityków,

    Taaaak.
    a dlaczego od 16 a nie od 15, a moze 10??? Utarlo sie, ze w doroslosc
    wchodzi sie wlasnie w wieku 18 lat. Wtedy w wiekszosci ludzie sa juz
    dojrzali psychicznie i tak dalej. Pewnych rzeczy nie przeskoczysz. Musisz
    poczekac jak kazdy "nie VIP"...

  • 15. Data: 2002-03-22 16:16:00
    Od: <n...@p...onet.pl>

    > Poczytaj sobire o proponowanych zmianach do kodeksu drogowego i daj spokoj.
    >
    > I pamietaj, ze prawko trzeba zdac i prawo jazdy ojca tutaj nic nie pomoga
    > ;)))

    zdałbym

  • 16. Data: 2002-03-22 16:17:32
    Od: "Merlin" <merlin!@NOSPAM.poczta.gazeta.pl>

    n...@p...onet.pl napisał(a):

    > moge mieć dowód osobisty, paszport, karty płatnicze (debetowe,charge i
    > kredytowe), identyfikacyjne, ubezpieczeniowe, profit idea, shell smart,
    > qualiflyer, crn polska club i tym wszystkim wystarczy że mam 16 lat (1.7.1986)

    Shell Smart - zonk ;) nie możesz ! jeżeli korzystasz, łamiesz regulamin.

    "(...)Poprzez zawarcie umowy obie strony przyjmują za obowiązujące we
    wzajemnych stosunkach pomiędzy nimi warunki i przepisy wyszczególnione w
    niniejszym regulaminie. Uczestnikiem programu może być każda osoba, która
    ukończyła 18 lat, w tym także obcokrajowcy, którzy mają stałe miejsce
    zamieszkania w Polsce.(...)"

    Pozdr.
    Merlin

  • 17. Data: 2002-03-22 16:20:21
    Od: <n...@p...onet.pl>

    > Taaaak.
    > a dlaczego od 16 a nie od 15, a moze 10???

    10 - to by nic nie widział za przez szybę
    15 - burza hormonów, lepiej nie
    16 - wiek odpowiedni na wejście w dorosłe życie

    >Utarlo sie, ze w doroslosc
    > wchodzi sie wlasnie w wieku 18 lat. Wtedy w wiekszosci ludzie sa juz
    > dojrzali psychicznie i tak dalej.

    znam 18 latków którzy są psychicznie mniej dojrzali odemnie

    >Pewnych rzeczy nie przeskoczysz.

    niestety

    >Musisz poczekac jak kazdy "nie VIP"...

    beeee niestety

  • 18. Data: 2002-03-22 16:20:40
    Od: <n...@p...onet.pl>

  • 19. Data: 2002-03-22 16:24:00
    Od: <n...@p...onet.pl>

> [...]
    > niniejszym regulaminie. Uczestnikiem programu może być każda osoba, która
    > ukończyła 18 lat, w tym także obcokrajowcy, którzy mają stałe miejsce

    korzystam, wydali mi (skoro zaakceptowali wniosek i wydali karte to ja nie
    łamię regulaminu) widać uznali że nalezy mi sie

  • 20. Data: 2002-03-22 16:26:15
    Od: "Merlin" <merlin!@NOSPAM.poczta.gazeta.pl>

    n...@p...onet.pl napisał(a):

    > crn polska club (...)

    "Kartę CRN Polska może otrzymać wyłącznie osoba, która jest pracownikiem firmy
    komputerowej sprzedającej produkty IT użytkownikom końcowym i przesłała pod
    adresem redakcji CRN Polska wypełnioną ankietę prenumeraty. "

    A Ty, jesteś "pracownikiem firmy komputerowej" ? :)

    Pozdr.
    Merlin