  • 1. Data: 2008-03-31 08:18:29
    Temat: otwarcie rachunku BOŚ
    Od: krzysiek <a...@m...net>

    moja uczelnia wygłosiła komunikat, że od tego semestru aby móc dostawać
    stypendium, należy otworzyć konto w BOŚ. Jest to uczelnia prywatna,
    stypendium państwowe, a bank ma placówkę 10 metrów od budynku uczelni.
    Uczelnia ta w ten sposób chce obniżyć koszty za przelewy :) No i ja za
    trzy miesiące kończę studia i na te trzy miesiące muszę otwierać konto.

    Czy to jest zgodne z prawem?

  • 2. Data: 2008-03-31 08:23:41
    Temat: Re: otwarcie rachunku BOŚ
    Od: krzysztofsf <k...@w...pl>

    On 31 Mar, 10:18, krzysiek <a...@m...net> wrote:
> [...]
    > Uczelnia ta w ten sposób chce obniżyć koszty za przelewy :) No i ja za
    > trzy miesiące kończę studia i na te trzy miesiące muszę otwierać konto.

    Niezgodne
    Mozesz tam otworzyc konto bezplatne dla swietego spokoju.

  • 3. Data: 2008-03-31 08:29:05
    Od: Kamil 'czemu' Bista <t...@c...org>

    krzysiek pisze:
> [...]
    > Uczelnia ta w ten sposób chce obniżyć koszty za przelewy :) No i ja za
    > trzy miesiące kończę studia i na te trzy miesiące muszę otwierać konto.

    Powiedz, że chcesz do ręki, albo przekazem pocztowym, bo wzorem byłego
    premiera nie chcesz mieć z bankami nic wspólnego. :-)

    --
    Pozdrawiam,
    Kamil 'czemu' Bista

  • 4. Data: 2008-03-31 08:44:00
    Od: krzysiek <a...@m...net>

    krzysztofsf pisze:

    > Niezgodne
    > Mozesz tam otworzyc konto bezplatne dla swietego spokoju.

    opłaty są wręcz rewelacyjne:
    http://www.bosbank.pl/pub/Tar_Ind_02_08.pdf

    porażka!!!!!!!!!!!!!!

  • 5. Data: 2008-03-31 09:11:18
    Od: krzysztofsf <k...@w...pl>

    On 31 Mar, 10:44, krzysiek <a...@m...net> wrote:

    > opłaty są wręcz rewelacyjne:http://www.bosbank.pl/pub/Tar_Ind_02_08.
    pdf

    > porażka!!!!!!!!!!!!!!

    Masz racje :(

    Z BGZ mi sie pomylili

    Jak wspomnial Kamil - pismo, ze domagasz sie naleznego sie stypendium
    przyznanego przez panstwo a nie uczelnie, w formie wyplaty gotowkowej
    lub przelewem na wskazane przez ciebie konto.
    jak sie beda upierac popros o podstawe prawna.

  • 6. Data: 2008-04-02 16:41:08
    Od: "kashmiri" <k...@i...pl>

    Użytkownik "krzysiek" <a...@m...net> napisał w wiadomości
> [...]
    > Uczelnia ta w ten sposób chce obniżyć koszty za przelewy :) No i ja za
    > trzy miesiące kończę studia i na te trzy miesiące muszę otwierać konto.

    Niezgodne.

    Niech ci ten komunikat dadzą na piśmie z pieczątką i podpisem. Kiedy
    otrzymasz, wyjaśnij, że "chcesz się dowiedzieć w biurze RPO (albo: u wujka
    prawnika; albo: w MEN), czy jest to zgodne z prawem". Teraz obserwuj ich
    minę :)

    Jak by co, zawsze możesz zawiadomić MEN, że odmówiono Ci stypendium (albo:
    odmawia się studentom) wyłącznie ze względu na niezałożenie konta w banku
    wyznaczonym przez uczelnię.

    pozdr.
    k.

  • 7. Data: 2008-04-02 17:40:21
    Od: Kamil 'czemu' Bista <t...@c...org>

    kashmiri pisze:
> [...]
    >
    > Jak by co, zawsze możesz zawiadomić MEN, że odmówiono Ci stypendium
    > (albo: odmawia się studentom) wyłącznie ze względu na niezałożenie konta

    MEN się tym nie zajmuje, prędzej MNiSW.

    --
    Pozdrawiam,
    Kamil 'czemu' Bista