  • 1. Data: 2008-03-31 07:48:27
    Temat: mBank
    Od: "JarY" <j...@p...onet.pl>

    Witam
    Mam pytanko. Jak załoze konto w mBanku dzisiaj to kiedy bede mial aktywne
    konto i karte? Bo wyjazd mam za około 2 tygodnie i nie wiem czy zdarza sie z
    tym wszystkim wyrobic.

  • 2. Data: 2008-03-31 08:04:01
    Temat: Re: mBank
    Od: krzysztofsf <k...@w...pl>

    On 31 Mar, 09:48, "JarY" <j...@p...onet.pl> wrote:
> [...]
    > konto i karte? Bo wyjazd mam za około 2 tygodnie i nie wiem czy zdarza sie z

    na 90% nie zdazysz

  • 3. Data: 2008-03-31 08:09:02
    Od: "K.K." <z...@h...oraz.pl>

    > na 90% nie zdazysz

    i na 90% zdąży gdy założy w mKiosku, ale nie w partnerskim.

  • 4. Data: 2008-03-31 08:12:45
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    K.K. pisze:

    > i na 90% zdąży gdy założy w mKiosku, ale nie w partnerskim.

    Sugerujesz, że można gdzieś pójść do mkiosku i na miejscu założyć konto?

    --
    Pozdrawiam!
    Liwiusz

  • 5. Data: 2008-03-31 08:15:46
    Od: Kamil 'czemu' Bista <t...@c...org>

    Liwiusz pisze:

    > Sugerujesz, że można gdzieś pójść do mkiosku i na miejscu założyć konto?

    Od pewnego czasu tak. Tylko z zastrzeżeniem, że nie może być to kiosk
    partnerski.

    Kamil,
    mRadny

  • 6. Data: 2008-03-31 08:17:51
    Od: "K.K." <z...@h...oraz.pl>

    > Sugerujesz, że można gdzieś pójść do mkiosku i na miejscu założyć
    > konto?

    Nie inaczej.

  • 7. Data: 2008-03-31 08:18:56
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    Kamil 'czemu' Bista pisze:

    > Od pewnego czasu tak. Tylko z zastrzeżeniem, że nie może być to kiosk
    > partnerski.

    Widzę, że to nowość :) Gdzie jest taki kiosk w Warszawie? Muszę z
    mamą załatwić następującą sytuację:

    - zlikwidować konto firmowe, kiedy już żadnych danych z tego konta nie
    pamiętam, działalność już nie istnieje, w systemie są wszystkie stare
    dane poza nazwiskiem i adresem (czyli numer telefonu, seria dowodu itp.)

    - założyć ekonto.

    Można to zrobić w mkiosku za jednym zamachem bez zamawiania awaryjnych
    pakietów aktywacyjnych do "uśpionego" konta?

  • 8. Data: 2008-03-31 08:19:22
    Od: krzysztofsf <k...@w...pl>

    On 31 Mar, 10:15, Kamil 'czemu' Bista <t...@c...org> wrote:

    > Od pewnego czasu tak. Tylko z zastrzeżeniem, że nie może być to kiosk
    > partnerski.
    >
    > Kamil,
    > mRadny

    Gwarantujesz, ze przy podpisaniu umowy w mkiosku bedzie mial w
    terminie 14 dni konto i KARTE ?

  • 9. Data: 2008-03-31 08:20:56
    Od: Kamil 'czemu' Bista <t...@c...org>

    krzysztofsf pisze:
    > Gwarantujesz, ze przy podpisaniu umowy w mkiosku bedzie mial w
    > terminie 14 dni konto i KARTE ?

    Nie gwarantuje, szczególnie jeśli chodzi o kartę. Mówię tylko, że będzie
    szybciej.

    --
    Pozdrawiam,
    Kamil 'czemu' Bista

  • 10. Data: 2008-03-31 08:24:22
    Od: krzysztofsf <k...@w...pl>

    On 31 Mar, 10:20, Kamil 'czemu' Bista <t...@c...org> wrote:

    > Nie gwarantuje, szczególnie jeśli chodzi o kartę. Mówię tylko, że będzie
    > szybciej.

    Czlowiek pisze konkretnie - za 2 tygodnie wyjezdza.....