eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiodmowa na kacie - brak linii › odmowa na kacie - brak linii
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.rmf.pl!news.ipartners.pl!news.astercity.net!not-fo
    r-mail
    From: "rena" <r...@a...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: odmowa na kacie - brak linii
    Date: Wed, 5 Nov 2003 18:41:28 +0100
    Organization: Aster City Net
    Lines: 6
    Message-ID: <bobcde$9l6$1@foka1.acn.pl>
    NNTP-Posting-Host: 10.66.1.54
    X-Trace: foka1.acn.pl 1068053742 9894 10.66.1.54 (5 Nov 2003 17:35:42 GMT)
    X-Complaints-To: a...@a...net
    NNTP-Posting-Date: Wed, 5 Nov 2003 17:35:42 +0000 (UTC)
    X-Tech-Contact: u...@a...net
    X-Priority: 3
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2600.0000
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2600.0000
    X-Server-Info: http://www.astercity.net/news/
    X-MSMail-Priority: Normal
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:267691
    [ ukryj nagłówki ]

    ostatnio w duzym hipermarkecie mialam odmowe autoryzacji, mimo, ze kasa byla
    no koncie - na wydruku byl napis "brak linii" - czy to oznacza, ze jesli w
    sklepie jest duzy ruch, to wszysktie terminale naraz sie nie polacza? po 3
    czy 4 razie autoryzacja przeszla, ale kolejka juz mnie zabila wzrokiem:)


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1