  • 1. Data: 2003-12-09 20:34:51
    Temat: o co chodzi?
    Od: "N." <n...@b...pl>

    mam szkodę z AC, cesja Banku właśnie na AC! Przyznano mi odszkodowanie z AC,
    Ubezpieczyciel wysłał do mojego banku zapytanie komu ma wypłacić pieniądze,
    ja dodatkowo wysłałam kopie polisy i podanie z prośbą o to by Bank zgodził
    się, aby ubezpieczyciel wypłacił mi do ręki odszkodowanie! I dzis dostaję z
    Banku coś takiego i zgłupiałam, bo nie wiem o co chodzi. Oto pismo!

    data
    nazwa Zakładu Ubezpieczeń

    Nazwa i adres mojego banku!!!

    W związku z zawiadomieniem o przelewie wierzystelności potwierdzamy
    przyjęcie do wiadomości cesji należności z Polsy ubezpieczeniowej
    nr:.................................................
    ..................... i
    zobowiązujemy się do przekazania ewentualnego odszkodowania na rachunek
    wskazany przez Bank.

    (stempel i podpis osoby uprawnionej do dokonania cesji)

    Co mam z tym zrobić? Bo ja jestem głupia, Cały dokument wygląda jak wyżej,
    tak gdzie wykropkowane nie ma nic, caly ten papier jest czysty nie ma
    zadnych danych, podpisu, stempla. NIC! O co chodzi? Proszę o pomoc!
    Pozdrawiam. Zdezorientowana N.

  • 2. Data: 2003-12-10 11:52:38
    Temat: Re: o co chodzi?
    Od: "Stasio Podróżnik" <d...@n...gazeta.pl>

    Użytkownik "N." <n...@b...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > się, aby ubezpieczyciel wypłacił mi do ręki odszkodowanie! I dzis dostaję
    > Banku coś takiego i zgłupiałam, bo nie wiem o co chodzi. Oto pismo!
    <CUT>
> [...]
    > nr:.................................................
    > zobowiązujemy się do przekazania ewentualnego odszkodowania na rachunek

    Moje podejrzenie ... miałaś opóźnienia w spłacie kredytu (założymy się?) nie
    ważne kiedy ... Jesteś zatem kredytobiorcą o podwyższonym ryzyku - bank
    postanowił kwotę z odszkodowania wpłacić w poczet kredytu ...
    (Proponuję zapoznać się z umową kredytową jak i umową ubezpieczenia ;) -
    zwrócić uwagę na zapisy mówiące kto jest właścicielem pojazdu i jak wobec
    tego skonstruowana jest umowa ubezpieczenia ;> )

    Pozdrawiam
    SP

  • 3. Data: 2003-12-10 20:22:03
    Od: "N." <n...@b...pl>

    Zonk! raty wpływają ZAWSZE przed terminem! juz wiem o co chodziło, dlatego
    dziekuje... Dostałam pismo przez pomyłkę, powinien dostac je Ubezpieczyciel!
    :(

  • 4. Data: 2003-12-10 20:45:48
    Od: "Stasio Podróżnik" <d...@n...gazeta.pl>

    > Zonk! raty wpływają ZAWSZE przed terminem! juz wiem o co chodziło, dlatego
    > dziekuje... Dostałam pismo przez pomyłkę, powinien dostac je
    Ubezpieczyciel!

    Miło, że się wyjaśniło ... coż ... mogliśżmy się założyć ... ;>

    A tak tych wpływów przed terminem nie byłbym pewien ;>
    Miejscem spełnienia świadczenia jest siedziba wierzyciela (aktualnie rach.
    bankowy wierzyciela) ... Ty odpowiadasz za grosz od momentu wpłacenia go w
    jakimś okienku (przelania z konta) do momentu wpływu na RACH WIERZYCIELA ...
    jesteś pewna co do dat księgowań ? Czy do dat stempelków (dat zleceń
    przelewów ? ;) ) ... Ale to poza tematem ;)

    Pozdrawiam.
    SP