  • 11. Data: 2011-02-05 21:23:27
    Temat: Re: nowy algorytm liczenia zdolności kredytowej
    Od: Borys Pogoreło <b...@p...edu.leszno>

    Dnia Sat, 05 Feb 2011 21:27:26 +0100, Rysio napisał(a):

> [...]

    J_K_K - nie pisz przez aioe.org, bo Cię nie zobaczy większość polskiego
    Usenetu. Anonimowe bramki są wycinane. Widzę tego posta tylko przez
    cytowanie jakiegoś kretyna Rysia.

    --
    Borys Pogoreło
    borys(#)leszno,edu,pl

  • 12. Data: 2011-02-05 21:34:06
    Od: "J_K_K" <j...@i...fm>

    Użytkownik "Borys Pogoreło" <b...@p...edu.leszno> napisał w wiadomości

    > J_K_K - nie pisz przez aioe.org, bo Cię nie zobaczy większość polskiego
    > Usenetu. Anonimowe bramki są wycinane.

    Trochę ludzi jednak widzi ;-)
    Od marca zmienia mi się operator,
    to może będzie inna możliwość.
    (wybiórcza/łonet bardzo niechętnie,
    wp/interia zaniechały,
    tepsa nadal nie ma wolnej pary ;-).

    Pzdr

    JKK

  • 13. Data: 2011-02-05 21:37:12
    Od: "kashmiri" <n...@n...com>

    Borys Pogoreło <b...@p...edu.leszno> dared to write:

    > J_K_K - nie pisz przez aioe.org, bo Cię nie zobaczy większość polskiego
    > Usenetu. Anonimowe bramki są wycinane. Widzę tego posta tylko przez
    > cytowanie jakiegoś kretyna Rysia.

    Onet ładnie wszystko zachowuje.

    k.

  • 14. Data: 2011-02-05 22:36:19
    Temat: Odp: nowy algorytm liczenia zdolności kredytowej
    Od: "m4rkiz" <a...@b...cpl>

    http://www.x-privat.org/ trzeba konto zalozyc, ale dziala dosyc ladnie

  • 15. Data: 2011-02-05 23:26:30
    Od: "J_K_K" <j...@i...fm>

    Użytkownik "m4rkiz" <a...@b...cpl> napisał w wiadomości

    > http://www.x-privat.org/ trzeba konto zalozyc, ale dziala dosyc ladnie
    Dzięki, trzeba będzie sprawdzić :-)

    Pzdr

    JKK

  • 16. Data: 2011-02-05 23:42:41
    Od: Borys Pogoreło <b...@p...edu.leszno>

    Dnia Sat, 5 Feb 2011 22:37:12 +0100, kashmiri napisał(a):

    > Onet ładnie wszystko zachowuje.

    ZTCP to anonimizery w końcu zostały wycięte w hierarchii pl.* -
    wpuszczanie ich przez pojedyncze serwery to wyłącznie wybór ich
    administratorów.

    Dobrze się stało, bo więcej z nich było problemów niż pożytku (głównie
    przez najazdy dżentelmenów z apd i apz), ale warto by "normalni"
    użytkownicy byli świadomi ograniczenia propagacji ich postów.

    --
    Borys Pogoreło
    borys(#)leszno,edu,pl

  • 17. Data: 2011-02-07 08:48:53
    Od: "Kris" <k...@w...pl>

    > Algorytmy każdy bank ma inne. I tak np wg jednego banku możesz nie dostać
    > karty z limitem 1000 zł, bo gdzieś w BIK wisi Twój niezapłacony rachunek
    > na 1 zł.

    Bzdura. W BIK nie ma informacji o rachunkach za media itp. Tam sa tylko
    zobowiązania wobec banków

    >Żeby się dowiedzieć komu nie zapłaciłeś 1 zł, to trzeba zapłacić 50 zł. :)

    Te bzdura

    > Jednocześnie inny bank da Ci kartkę gold albo platynową z maksymalnym
    > limitem.

    To możliwe

    Krzysiek

  • 18. Data: 2011-02-07 13:36:37
    Od: "Jan Werbinski" <jaś@tralala.bez.maj.la>

    > Użytkownik "Jan Werbinski" <jaś@tralala.bez.maj.la> napisał w wiadomości
    >
    > Bzdura. W BIK nie ma informacji o rachunkach za media itp. Tam sa tylko
    > zobowiązania wobec banków

    Gdzie ja pisałem że chodzi o fakturę za media? Po prostu nie wiadomo za co
    jest należność.

    > Te bzdura

    Rzeczywistość i fakt.

    Prywatna http://www.janwer.com/
    Nasza siec http://www.fredry.net/

  • 19. Data: 2011-02-07 13:55:22
    Od: "Kris" <k...@w...pl>

    > Gdzie ja pisałem że chodzi o fakturę za media? Po prostu nie wiadomo za co
    > jest należność.

    W BIKu sa tylko informacje o zobowiazaniach wobec banków, Ty piszesz o
    niezapłaconym rachunku

    > Rzeczywistość i fakt.

    Po raz kolejny bzdury piszesz
    Raz na 6 miesiecy raport jest bezpłatny(jedynie 10zł koszt wysyłki)
    Płatny kosztuje 30zł

    Gdzie tu Twoje 50zł.
    W ciągu ostatnich dni w drugiej sprawie piszesz bzdury tu na
    grupie(wcześniej wątek z RRSO)

    Krzysiek

  • 20. Data: 2011-02-07 16:37:22
    Od: "Jan Werbinski" <jaś@tralala.bez.maj.la>

> [...]
    > wiadomości news:4d4ff576$0$2442$65785112@news.neostrada.pl...

    > W BIKu sa tylko informacje o zobowiazaniach wobec banków, Ty piszesz o

    Aha. Skrót myślowy rachunek - należność.

> [...]
    > Płatny kosztuje 30zł
    >
    > Gdzie tu Twoje 50zł.
    > W ciągu ostatnich dni w drugiej sprawie piszesz bzdury tu na

    Bezpłatny jest wskazujący stan zadłużenia, ale jeśli mam się dowiedzieć o
    szczegóły takie jak od kogo to drożej. Tym niemniej nie ma sensu.