  • 1. Data: 2012-06-22 20:16:13
    Temat: nigdy nie zrywać lokat w piątki
    Od: "m7marek" <m...@i...pl>

    sam sobie jestem winien, bo głupi liczę na gre fair banków.
    dzis zerwałem lokatę antyinflacyjną w IB, chciałem zerwać po północy, ale
    "przepraszamy, trwa aktualizacja...", no to rano o 6:05 przed wyjazdem do
    pracy, myślę sobie: "przynajmniej sa 2 sesje, którymi zerwana lokata może
    wyjść", ale już po zatwierdzeniu zerwania wyświetlają informacje "zerwanie
    może trwać 24h", tylko czemu po zatwierdzeniu, ostrzeżenie takie powinno być
    wczesniej. No i oczywiście zerwali dopiero po ostatniej swojej sesji
    wychodzacej, tak ze u nich przeleży nieoprocentowana przez weekend.
    dodatkowa kasę miałem przeznaczyć na opłacenie lokat perfekcyjnych w GO. Tak
    że dla tych 11000zł straciłem ponad 15zł (4zł odsetek za weekend i 11zł za
    złotówki do skarbonki).

  • 2. Data: 2012-06-22 21:39:26
    Temat: Re: nigdy nie zrywać lokat w piątki - ani w poniedziałki
    Od: " " <a...@g...SKASUJ-TO.pl>

    m7marek <m...@i...pl> napisał(a):

    > sam sobie jestem winien, bo głupi liczę na gre fair banków.
    > dzis zerwałem lokatę antyinflacyjną w IB,

    W poniedziałki jest tak samo - też nie oddają na czas. Z tym, że w
    poniedziałki nawalają nie tylko oni, ale również mBank, Polbank, Optima...

  • 3. Data: 2012-06-23 11:45:42
    Od: "brum" <s...@n...berdyczow>

    w volkswagenie jest inny feler:
    - dyspozycje zlozone po jakiejs godzinie (okolo 20) sa realizowane
    nastepnego dnia
    - srodki sa blokowane od razu
    sprawdzone na przelewach, zakladaniu i zrywaniu lokat

  • 4. Data: 2012-06-24 18:06:21
    Temat: Re: nigdy nie zrywać lokat w piątki
    Od: "az.anonim" <a...@g...SKASUJ-TO.pl>

    m7marek <m...@i...pl> napisał(a):

    > dla tych 11000zł straciłem ponad 15zł (4zł odsetek za weekend i 11zł za
    > złotówki do skarbonki).

    Wiem, że po fakcie, ale następnym razem w takiej sytuacji zakładaj wnioski o
    lokaty (jak juz widzisz, że bezposrednio nie zasilisz) i zaznaczaj, że
    opłacisz z innego konta. Kiedyś wnioski byly ważne 14 dni, więc miales 14 dni
    na opłacenie. Teraz są chyba tylko 3, ale to tez daje czas do poniedziałku.
    Jeśi przelewu na podane w mailu konto dokonasz z konta skarbonkowego to świnia
    powinna zostać nakarmiona złotówkami. Wypróbowane wielokrotnie.

  • 5. Data: 2012-06-24 20:00:47
    Od: " " <e...@g...SKASUJ-TO.pl>

    brum <s...@n...berdyczow> napisał(a):

> [...]
    > nastepnego dnia
    > - srodki sa blokowane od razu
    > sprawdzone na przelewach, zakladaniu i zrywaniu lokat

    To nie jest domena tylko volkswagena, śmiem zaryzykować że tak to działa
    wszędzie lub prawie wszędzie (wyjątki chętnie poznam).
    Spóźnisz się z przelewem wieczorem - tracisz ewentualne odsetki za ten dzień.
    Jak nie chcesz nic tracić to najlepiej przelewać wcześnie z rana i załapać się
    na pierwszą sesję elixiru. Ewentualnie czasem można się bawić w nocnego marka
    ale z tym to bywa bardzo różnie.

    El Kabong

  • 6. Data: 2012-06-24 20:18:44
    Od: bzdreg <b...@n...pl>

    W dniu 2012-06-24 20:00, e...@g...SKASUJ-TO.pl pisze:

> [...]
    > na pierwszą sesję elixiru. Ewentualnie czasem można się bawić w nocnego marka

    Potwierdzam...
    Lokaty, np. 3-m, gdy zakładasz, to nie do końca wiesz, czy się zakończą
    po 92(1), czy 90 dniach... Dowiadujesz się, jak założysz. A jeśli koniec
    wypadnie w sobotę, to też możesz być "w plecy" na odsetkach za 2 dni.

    To standard bankowości. Pomnóżcie sobie...

    --

    Dziękuję i pozdrawiam. Bzdreg.

  • 7. Data: 2012-06-25 20:19:22
    Od: "m7marek" <m...@i...pl>

    Użytkownik "az.anonim" <a...@g...SKASUJ-TO.pl> napisał w wiadomości

    > Jeśi przelewu na podane w mailu konto dokonasz z konta skarbonkowego to
    > świnia
    > powinna zostać nakarmiona złotówkami. Wypróbowane wielokrotnie.

    faktycznie, działa, dzięki, a myślałem, że tylko lokaty opłacone od razu
    dają złotówki.
    to tylko 4zł straty...