  • 51. Data: 2002-03-17 14:36:40
    Temat: Re: najgorsze banki - ktore to?
    Od: "AMRA" <a...@a...com>

    > liczy się całokształt , a pekao to fragment snobizmu

    Ale marny. Powtarzam - VIPem w Pekao jest dosc "latwo" zostac i mnie to nie
    imponuje wcale ale to wcale. zlota karta juz sie opatrzyla. Gdybys mial
    amexa (o odpowioednim koloerze i nie z Millennium), DC, Platynowa VISE, to
    ok.
    ale zlota karte? Czym sie podniecac. Na tej liscie pewnie taich ludzi jest
    od groma i wcale nie chwala sie tym - bo wiedza jak to ludzie odbieraja.

    To ze masz VIPa o niczym nie swiadczy. Bo juz dawno wiadomo, ze nie grubosc
    czy kolor karty swiadczy o czlowieku.

  • 52. Data: 2002-03-17 14:37:12
    Od: <y...@y...pl>

    > kartą.
    >
    > Ta pewnie w kiosku za gazete, za bilet i tak dalej i tak dalej.
    > Poza tym nie mieszkam tylko w Warszawie...

    1. Kiosk ruchu w wiosce koło Tomaszowa Mazowieckiego - mieszkańców na oko
    kilkuset. za Wprost, Politykę i gumę do żucia (razem 6,30) zapłaciłem kartą bez
    żadnego problemu.
    2. Mój kumpel od lat płaci za parking w podwarszawskiej Dąbrowie kartą
    kredytową rachunki na poziomie 60 zł.
    3. Stacje beznynowe Orlenu w 90% mają terminale i sklepy. Liczba stacji w całej
    Polsce coś ponad 2500. Nawet Redbula kupisz na kartę.
    4. Gdańsk Oliwa koło terenów targowych jest kiosk gdzie kiedyś (ze 2 lata temu)
    kupowałem za kartę gazetę, papierosy i zapałki.

    I jestem pewien że jako poszukasz to znajdziesz nawet na tej liście
    kilkadziesiąt podobnych przypadków.

    Jesteśmy krajem zacofanym ale nie róbmy z siebie buszmenów.
    Pozdrawawiam
    Yorge
    PS. żeby nie było że tak u nas tylko dobrze. Jeśli ktoś z was jest posiadaczem
    SUBARU i ma zamiar go serwisować w Łomiankach uprzedzam że przy rachunkach
    poniżej 500zł terminal ulega "zepsuciu".

  • 53. Data: 2002-03-17 14:39:44
    Od: <n...@p...onet.pl>

> [...]
    >
    > To ze masz VIPa o niczym nie swiadczy. Bo juz dawno wiadomo, ze nie grubosc

    ale nie każdy polak

  • 54. Data: 2002-03-17 14:41:02
    Od: <n...@p...onet.pl>

    > Użytkownik "AMRA" <a...@a...com> napisał w wiadomości

    > Nie tylko Pekao, duzo jest takich smiesznych kont 'vip-owskich'. Jezeli ktos
    > chce faktycznie olsnic karta to mysle, ze powiniem mniec conajmniej jedna z
    > wymienionych ponizej
    > Diners Club,  Visa Platinum, American Express [z wylaczeniem Millennium],
    > MasterCard World Signia
    > dodam, ze kolejnosc przypadkowa nie jest :). I dotyczy oczywiscie kart
    > wydawanych przez polskie banki.
    > Aha, kilka dni tenu Diners Club Polska podal ze wydali 6.000 kart, podobno
    > rok temu bylo ich tylko 3.000 ;).

    mówisz że są śmieszne,...
    SAM JESTEŚ ŚMIESZNY

  • 55. Data: 2002-03-17 14:43:52
    Od: "MK" <m...@i...pl>

    > chce faktycznie olsnic karta to mysle, ze powiniem
    > mniec conajmniej jedna z...
    ^^^^^^^ i nauczyc sie ortografi ;). Sorki, chyba jeszcze do konca nie
    wstalem ;).

    Maciej

  • 56. Data: 2002-03-17 14:49:23
    Od: <n...@p...onet.pl>

    > ^^^^^^^ i nauczyc sie ortografi ;).

    ortografia, nie potrzebna zbytnio:)

  • 57. Data: 2002-03-17 14:51:49
    Od: "AMRA" <a...@a...com>

> [...]
    > SUBARU i ma zamiar go serwisować w Łomiankach uprzedzam że przy rachunkach
    > poniżej 500zł terminal ulega "zepsuciu".

    Spoko WarszawaZielona Ges - powyzej jakiejs sumy. Gielda Komputerowa kolo
    Giusu mosze doliczyc 2,5% i tym podobne (co ciekawe w HICie na Kabatach nic
    nie mowia jak daje karte poniezej 50 zl)

    Ale.
    Oczywiscie ze siec akceptujaca karty jest coraz wieksza, tyle, ze dalej jest
    niezadowalajaca. Tam gdzie moge place karte - ale i tak jest wiele miejsc
    gdzie karta nie moge zaplacic.

    Ty podajesz jednostkowe przypadki i mylsisz ze to stworzy obraz, ze wszedzie
    mozna karta zaplacic?
    Ja nie moge zaplacic u siebie w malym spozywczym, u chinczyka, w saloniku
    prasowym, u fryzjera i tak dalej.

    Wiec albo bede specjalnie lazil tam gdzie mozna karta placic albo skorzystam
    z tych blisko co sa.

  • 58. Data: 2002-03-17 14:53:27
    Od: "AMRA" <a...@a...com>

    > oprocentowanie sie nie liczy,

    no jak to sie nie liczy.
    A oplaty?

    > obsługa jest dobra,

    w Multibanku tez w innych bankach tez i co?
    w moim oddziale BZWBK tez jest super obluga

    > a karty....

    No co karty - ile masz tych kart?
    I jeszcze placisz za "ubezpieczenie" ktore gdzie inndziej masz w cenie - np
    w takim Fortisie...

    Wez przestan

  • 59. Data: 2002-03-17 15:00:04
    Od: "AMRA" <a...@a...com>

> [...]
    > wymienionych ponizej
    > Diners Club, Visa Platinum, American Express [z wylaczeniem Millennium],

    ehehehe - wlasnie to gdzies tutaj juz pisalem :)

  • 60. Data: 2002-03-17 15:01:04
    Od: <n...@p...onet.pl>

    > no jak to sie nie liczy.
    > A oplaty?

    nie są wysokie

> [...]
    >
    > No co karty - ile masz tych kart?
    > I jeszcze placisz za "ubezpieczenie" ktore gdzie inndziej masz w cenie - np

    ale mam wybór, do wyboru do koloru, ja wybieram sobie karte a nie bank który
    wydaje dwie karty i nie ma wyjścia trzeba uzywać.