  • 1. Data: 2007-10-18 09:51:03
    Temat: [millennium] jak wylaczyc ubezpieczenie karty?
    Od: michaça <w...@...pl>

    jak w temacie - chodzi o zwykla karte debetowa, nagle wyskoczylo w rachunkach!
    jak wylaczyc?

  • 2. Data: 2007-10-18 10:02:50
    Temat: Re: [millennium] jak wylaczyc ubezpieczenie karty?
    Od: "MarekZ" <m...@t...irc.pl>

    Użytkownik "michaça" <w...@...pl> napisał w wiadomości
    > jak w temacie - chodzi o zwykla karte debetowa, nagle wyskoczylo w
    > rachunkach! jak wylaczyc?

    Zadzwonić na Millelinię i stwierdzić, że się chce to zrobić.

    marekz

  • 3. Data: 2007-10-18 11:28:03
    Od: michaça <w...@...pl>

    > Zadzwonić na Millelinię i stwierdzić, że się chce to zrobić.
    da sie wylaczyc samo ubezpieczenie czy trzeba zrezygnowac z karty? (byla mi
    potrzebna jedynie do wygenerowania hasla do przelewow w bankomacie)

  • 4. Data: 2007-10-18 11:39:05
    Od: "MarekZ" <m...@t...irc.pl>

    > da sie wylaczyc samo ubezpieczenie czy trzeba zrezygnowac z karty? (byla
    > mi potrzebna jedynie do wygenerowania hasla do przelewow w bankomacie)

    Da się wyłączyć, ale jak ci niepotrzebna to czemu by nie zrezygnować z niej.

    marekz

  • 5. Data: 2007-10-18 14:30:04
    Od: "Reksio" <c...@p...onet.pl>

    > Da się wyłączyć, ale jak ci niepotrzebna to czemu by nie zrezygnować z
    > niej.

    Wylaczyc to jeszcze pikus.
    Ja potem walczylem o wlaczenie ubezpieczenia KK. To dopiero byl cyrk :-)

    Pozdrrr... Reksio

  • 6. Data: 2007-10-18 14:41:54
    Od: "MarekZ" <m...@t...irc.pl>

    Użytkownik "Reksio" <c...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > Wylaczyc to jeszcze pikus.
    > Ja potem walczylem o wlaczenie ubezpieczenia KK. To dopiero byl cyrk :-)

    Udało ci się? Bo standardowo to 'niedasię' skoro zostało wyłączone lub nie
    zostało włączone przy zamawianiu KK.

    marekz

  • 7. Data: 2007-10-18 16:15:04
    Od: "Reksio" <c...@p...onet.pl>

    > Udało ci się? Bo standardowo to 'niedasię' skoro zostało wyłączone lub nie
    > zostało włączone przy zamawianiu KK.

    Zrezygnowałem z ubezpieczenia KK MC, ale na wakacje chcialem aktywowac
    ponownie "ubezpieczenie w podrozy" i (OIDP) "bezpieczna karta" - oplaca sie
    bardziej niz kupowanie najtanszego ubezpieczenia na 2 tygodnie.
    Dzwonilem nawet do ubezpieczyciela gdzie dowiedzialem sie (i slusznie
    zreszta) ze nie jestem strona w zawieraniu tych ubezpieczen. Z kolei w
    Millennium udzielali mi sprzecznych informacji. W oddzaile banku tez nie
    wiedzieli co z takim fantem poczac - ich infolinia udzielala sprzecznych
    informacji, odsylajac np. do dokumentow (instrukcji) ktore nie zawieraly
    takowych informacji. Czyli normalka :-)
    Nie bylo nawet formularza na którym nalezalo zglosic wznowienie
    ubezpieczenia.
    Najlepsza ich wymowka to proba odeslania mnie do ubezpieczyciela (Warta) bym
    napisal do nich prosbe o ubezpieczenie. Ale to przeciez bez sensu, gdyz oni
    sprzedali pakiet ubezpieczen Bankowi Millennium i to on je sprzedaje swoim
    klientom, a nie Warta.
    Udało się po miesiacu. Czas aktywacji ubezpieczenia, mimo ze mialo byc
    uruchomione z chwila podpisania umowy, trwal okolo 2 tygodni.
    Bylem chyba pierwszym klientem ktory mial ochote wznowic ubezpieczenie.

    A tak swoja droga - jezeli pracownik oddzialu udziela informacji, to nie
    ponosi za nie odpowiedzialnosci. Czesto jest tak ze nie znaja zmian w
    regulaminie, znaja tylko ogolna interpretacje, przekazana z centrali. Takimi
    samymi informacjami kieruja sie na party line - z tym ze te rozmowy sa
    nagrywane i mozna ewentualnie cos wynegocjowac w przypadku wprowadzenia w
    blad i poniesienia strat.
    Mnie wprowadzili w blad w przypadku regulowania oplat z KK. Pracownica
    oddzialu nie doczytala informacji podanych drobnym drukiem. :-)

    Pozdrrrr.... Reksio

  • 8. Data: 2007-10-20 13:25:18
    Od: Wojciech Nawara <wytnij_usenet_wytnij@wytnij_nawara.wytnij_info>

    Reksio pisze:

> [...]
    > sprzedali pakiet ubezpieczen Bankowi Millennium i to on je sprzedaje swoim

    Przy rezygnacji z ubezpieczenia należy potwierdzić oświadczenia:
    - rezygnacja z ubezpieczenia jest ostateczna
    - ponowne przystąpienie do ubezpieczenia tylko gdy ubezpieczyciel wyrazi
    na to zgodę na piśmie

    Zatem to odesłanie do ubezpieczyciela chyba nie było tak do końca bez
    sensu, albo sami nie wiedzą czego chcą.

    > Udało się po miesiacu. Czas aktywacji ubezpieczenia, mimo ze mialo byc
    > uruchomione z chwila podpisania umowy, trwal okolo 2 tygodni.
    > Bylem chyba pierwszym klientem ktory mial ochote wznowic ubezpieczenie.

    Ale dalej nie napisałeś JAK tego dokonać. Też bym sobie na wakacje coś
    takiego włączył.

  • 9. Data: 2007-10-20 17:26:35
    Od: "Reksio" <c...@p...onet.pl>

    > Przy rezygnacji z ubezpieczenia należy potwierdzić oświadczenia:
    > - rezygnacja z ubezpieczenia jest ostateczna
    > - ponowne przystąpienie do ubezpieczenia tylko gdy ubezpieczyciel wyrazi
    > na to zgodę na piśmie

    Jak to ostateczna? W sensie "nieodwracalna" ? W takim razie byłem świadkiem
    cudu :-)

    > Zatem to odesłanie do ubezpieczyciela chyba nie było tak do końca bez
    > sensu, albo sami nie wiedzą czego chcą.

    Nie, ponieważ ja nie jestem stroną w tym przypadku. to Bank musi wystąpić w
    moim imieniu. Tak przynajmniej stwierdzili pracownicy Warty.

    > Ale dalej nie napisałeś JAK tego dokonać. Też bym sobie na wakacje coś
    > takiego włączył.

    No właśnie tak :-)
    Postawiłem pracownicę banku przed problemem, i na każde jej odbijanie
    problemu znałem odpowiedź - bo sam rozmawiałem chyba z 6 razy z party line
    banku, nie tylko z pierwszą linią wsparcia, ale również ze "specjalistami".
    Wtedy ona już musiała zdobyć ten formularz na któryn złożyłem wniosek (a
    różnych formularzy jest naprawdę wiele - prawie setka). Wypełniłem -
    pozostało tylko czekać.
    W moim przypadku była to MC GOLD - jeżeli ma to jakieś znaczenie. Ma na
    pewno przy konsultacjach na infolinii.

    Pozdrrr... Reksio