  • 1. Data: 2003-02-28 20:52:37
    Temat: [mbank]zlecenie stale wypadajace na weekend-kiedy pojdzie?
    Od: "rena" <r...@p...pl>

    mam kredyt w citi (wrrr). tam za spoznienie jest 70 zl kary. dlatego mam
    pytanie, czy ktos z was wie, kiedy mbank realizuje zlecenie stale, ktore
    wypada na dzien wolny od pracy?

  • 2. Data: 2003-03-01 11:07:30
    Od: "bwwald" <b...@w...onet.pl>

    Użytkownik "rena" <r...@p...pl> napisał w wiadomości
    > mam kredyt w citi (wrrr). tam za spoznienie jest 70 zl kary. dlatego mam
    > pytanie, czy ktos z was wie, kiedy mbank realizuje zlecenie stale, ktore
    > wypada na dzien wolny od pracy?

    Zlecenie zostanie wykonane w dzien roboczy poprzedzajacy dzien wolny.

    Waldek

  • 3. Data: 2003-03-19 21:36:38
    Od: "Arecki" <a...@p...onet.pl>

    > Zlecenie zostanie wykonane w dzien roboczy poprzedzajacy dzien wolny.

    Niby wszystko dobrze - ale zawsze lepiej spojrzeć w kalendarz.
    W moim przypadku najczęsciej przelewam kaskę z emaxa na ekonto i z ekonta
    idzie przelew.
    Gdy nie sprawdzę na jaki dzień przypada data płatności to bywało tak, że
    przelew z ekonta do obcego banku system przesuwa np z niedzieli na piątek,
    ale przelew z emaxa na ekonto zostaje na niedzielę. I w sumie płatność
    niewychodzi.
    Nasuwa mi sie taki też wniosek: czemu nie ma informacji o niezrealizowanych
    przelewach?
    One po prostu znikają z systemu i trzeba szukac "braku" przelewu w
    histori.....
    Pozdrowienia
    Arecki