  • 1. Data: 2011-12-28 11:46:09
    Temat: mbank - rezygnacja a potem znowu rejestracja - mozliwe?
    Od: "Halinke" <H...@w...pl>

    Wpadla mi w oko pewna promocja mbanku za zalozenie konta.
    Mam juz konto w mbank ale nie korzystam z niego.
    Juz mialem zrezygnowac z ekonta (ponosze tylko koszty z tyt. uzytkowania
    karty) ale moze jest taka opcja ze zrezygnuje a po np. 2-4 tygodniach zaloze
    konto na nowo?
    Czy jest to mozliwe aby w ten sposob skorzystac z promo za zalozenie konta?
    Jak wyglada procedura rezygnacji z uslug mbank?
    Sa jakies koszty? Ile to trwa?

  • 2. Data: 2011-12-28 11:51:13
    Od: Michał Pławsiuk <m...@g...com>

    On 28 Gru, 12:46, "Halinke" <H...@w...pl> wrote:
> [...]
    > Czy jest to mozliwe aby w ten sposob skorzystac z promo za zalozenie konta?
    > Jak wyglada procedura rezygnacji z uslug mbank?

    Zamknięcie konta trwa 30 dni. Jeżeli nie znajdą niczego w stylu
    "błędny podpis".

    Co do zamykania i zakładania konta, w celu zdobycia prezentu, to nie
    wiem czy to przejdzie. W GetinOnline nie przechodzi :)

  • 3. Data: 2011-12-28 12:02:28
    Od: Jacek Midura <j...@...krakow.pl>

    On 12/28/11 12:46, Halinke wrote:
    > Wpadla mi w oko pewna promocja mbanku za zalozenie konta.

    O Grouponie był tu już wątek.

    > Juz mialem zrezygnowac z ekonta (ponosze tylko koszty z tyt. uzytkowania
    > karty) ale moze jest taka opcja ze zrezygnuje a po np. 2-4 tygodniach zaloze
    > konto na nowo?

    Jest taka opcja.

    > Czy jest to mozliwe aby w ten sposob skorzystac z promo za zalozenie konta?

    Przeczytaj regulamin promocji i podziel się z nami tym, co tam wyczytałaś.

    --
    Jacek Midura