  • 21. Data: 2004-04-14 09:06:20
    Temat: Re: mbank nie przyjmuje ?
    Od: m...@p...pl (McMac)

    On Tue, 13 Apr 2004 14:02:33 +0200, "Slawek Kos" <s...@p...gazeta.pl>
    wrote:

    >===cytat===

    >===koniec cytatu===

    >Skoro ten bank nie stwierdzil ze uzywa nazwy PekaO SA to nie ma podstaw do
    >twierdzenia, ze jest to jego jedyna prawidlowa nazwa. Czyli mozna uzywac
    >innych prawidlowych np Bank PKO SA.

    Czyli skrot PKO SA nie jest prawidlowy. Prawidlowy bylby BPKO SA.

    --
    - Maciej Kulawik ----------------
    - m...@p...pl --------------

  • 22. Data: 2004-04-14 11:34:02
    Od: "Slawek Kos" <s...@p...gazeta.pl>

    Użytkownik "McMac" <m...@p...pl> napisał w wiadomości
    > On Tue, 13 Apr 2004 14:02:33 +0200, "Slawek Kos"
    <s...@p...gazeta.pl>

    > Czyli skrot PKO SA nie jest prawidlowy.

    Nie jest i dlatego go nie uzylem...;-))

    > Prawidlowy bylby BPKO SA.

    Owszem, ale ja wole Bank PKO SA jako skrot oraz Bank PeKaO SA jako nazwe.
    Ale BPKO tez jest prawidlowe...;-)

    --
    Pozdrowienia
    ---