  • 1. Data: 2003-10-17 00:23:55
    Temat: mam dwie książeczki mieszkaniowe - co radzicie z nimi zrobić?
    Od: "siny" <s...@o...pl>

    pytanie może nie na tąż grupę ale ryzykuję.

    pozdr.
    siny

  • 2. Data: 2003-10-17 02:18:48
    Od: "poilkj" <p...@g...pl>

    "siny" <s...@o...pl> wrote in message news:bmncot$3v6$1@news.onet.pl...
    > pytanie może nie na tąż grupę ale ryzykuję.

    kupić mieszkanie biorąc kredyt w banku na resztę pod zastaw tego mieszkania

    Oooo. Teraz jest na temat.

  • 3. Data: 2003-10-17 09:58:46
    Od: "Lopez" <l...@p...onet.pl>

    Użytkownik "poilkj" <p...@g...pl> napisał w wiadomości

    > kupić mieszkanie biorąc kredyt w banku na resztę pod zastaw tego
    mieszkania

    Tylko pamietaj - premie dostaniesz dopiero po zakupie mieszkania, bo musisz
    przedstawic akt notarialny, ze stales sie jego wlascicielem. Oznacza to, ze
    ksiazeczke mieszkaniowa raczej sie wykorzystuje na remont tego mieszkania
    niz na zakup (chyba, ze uzyskana suma jest tak znaczna, ze mozna sobie takze
    obnizyc kredyt).

    Po drugie - musisz byc wlascicielem w 100%, zadnych czesci ulamkowych, jesli
    malzenstwo to wspolnota majatkowa, bo inaczej nici z premii - swinstwo
    totalne, ale to w Polsce nie powinno dziwic.

    Pzdrwm.

    --
    Lopez de Bytom en Silesia

  • 4. Data: 2003-10-17 10:29:08
    Od: qubacz <q...@2...pl>

    Lopez wrote:

> [...]
    > niz na zakup (chyba, ze uzyskana suma jest tak znaczna, ze mozna sobie takze

    Premie dostaje sie po udokumentowaniu 50% wplaty na mieszkanie

    > Po drugie - musisz byc wlascicielem w 100%, zadnych czesci ulamkowych, jesli
    > malzenstwo to wspolnota majatkowa, bo inaczej nici z premii - swinstwo
    > totalne, ale to w Polsce nie powinno dziwic.

    Mozna na wspolwasnosc, jedyny warunek ze mieszkanie musi byc w
    trakcie budowy. Wlasnie skonczylem przerabiac ten temat.