  • 1. Data: 2003-01-27 22:09:24
    Temat: ++ ma ktos lutowe wydanie Profitu?
    Od: "Krzysiek Horoszkiewicz" <h...@o...pl>

    ++ ma ktos lutowe wydanie Profitu?

    Witam, mam serdeczna prosbe - kioski w okolicy są juz zamknięte a
    koniecznie musze dzisiaj przeczytac jeden tekst Doroty Goliszewskiej
    - jest w lutowym wydaniu profitu na stronie 76tej.

    "Studiuj z głową" - Dyplom wyższej uczelni czy MBA nie gwarantują dziś pracy
    ani awansu. By to osiągnąć, trzeba skończyć dobry kierunek i dobry program
    MBA....

    moze ktos przeslac mi skany calych stron na ktorych jest ten tekst?
    jest to dla mnie naprawde wazne... z rana bede gonil do kiosku
    ale musze to koniecznie dzisiaj przeczytac....

    z gory dzieki za pomoc, moj mail h...@o...pl jeden list moze byc do 4 mb,
    pojemnosc skrzynki 20 mb - najlepiej jest wysylacstrony osobno -
    jedna strona = jeden list. gazete i tak kupie jutro ale przeczytanie tego
    tekstu dzisiaj naprawde by mi pomoglo

    pozdrawiam
    Krzysiek

    ps. wiem ze to troche poza tematem grupy ale nie ma zabardzo grupy
    na ktorej byloby to zgodne z tematem... wszystkich ktorym ten post
    przeszkadza przepraszam serdecznie ale to jest dla mnie naprawde bardzo
    wazne...

  • 2. Data: 2003-01-27 22:52:43
    Temat: Re: ++ ma ktos lutowe wydanie Profitu?
    Od: "Krzysiek Horoszkiewicz" <h...@o...pl>

    dzieki... juz otrzymalem na maila wiec nie wysylajcie
    raz jeszcze bardzo dziekuje osobie ktora wyslala mi ta
    strone...

    pozdrawiam
    krzysiek