  • 1. Data: 2003-01-27 22:39:58
    Temat: LG - nowe numery kont
    Od: "Kovalek" <k...@c...nu>

    Czy zauwazyliscie juz, ze LG wprowadzilo nowe 26 cyfrowe numery rachunków ?
    W sumie dodali tylko w srodku zera...

    --
    pozdrawiam
    Leszek Kowalski

  • 2. Data: 2003-01-27 22:44:55
    Temat: Re: LG - nowe numery kont
    Od: "Glenn" <g...@o...pl>

    Kovalek wrote:
    > Czy zauwazyliscie juz, ze LG wprowadzilo nowe 26 cyfrowe numery
    > rachunków ?

    Tak, zauważyliśmy ;)

    Pozdrowienia,
    Glenn

  • 3. Data: 2003-01-27 22:45:32
    Od: "Robert" <s...@o...pl>

    news:b14cfn$lgt$1@news.tpi.pl, Kovalek <k...@c...nu>:
    > Czy zauwazyliscie juz, ze LG wprowadzilo nowe 26 cyfrowe numery
    > rachunków ? W sumie dodali tylko w srodku zera...

    Dawno juz byla dyskusja o tym. Nie tylko zera, jeszcze 2 cyfry kontrolne.

    --
    Robert

  • 4. Data: 2003-01-27 22:46:22
    Od: "Robert" <s...@o...pl>

    news:b14cq0$bfs$1@news.onet.pl, Glenn <g...@o...pl>:

    > Tak, zauważyliśmy ;)

    No i co z tym testem przelewów?

    (widze, ze czytnikiem szybciej odpowiadasz teraz niz przez WWW :) )

    --
    Robert

  • 5. Data: 2003-01-27 23:11:15
    Od: "Glenn" <g...@o...pl>

    Robert wrote:

    > No i co z tym testem przelewów?

    Uwierzyłam na słowo, że netkombo "wyrzyga" mi przelew < 1000 PLN (pardon za
    wyrażenie - ja tylko cytuję ;-))))) Jutro (a właściwie dzisiaj ;-)
    przelewam w drugą stronę (do mB) - spróbuję zrobić zwrotkę na jakieś 20
    PLN - zobaczymy, czy to prawda.

    > (widze, ze czytnikiem szybciej odpowiadasz teraz niz przez WWW :) )

    Eee - złudzenie "apteczne" ;)

    Pozdrowienia,
    Glenn

  • 6. Data: 2003-01-28 05:04:11
    Od: "Robert" <s...@o...pl>

    news:b14ebc$eqs$1@news.onet.pl, Glenn <g...@o...pl>:

    > Uwierzyłam na słowo, że netkombo "wyrzyga" mi przelew < 1000 PLN
    > (pardon za wyrażenie - ja tylko cytuję ;-)))))

    Jeśli już, to parafrazujesz raczej niż cytujesz ;)

    > Jutro (a właściwie
    > dzisiaj ;-) przelewam w drugą stronę (do mB) - spróbuję zrobić
    > zwrotkę na jakieś 20 PLN - zobaczymy, czy to prawda.

    Może rzeczywiscie nie warto się trudzić, skoro już przetestowane, bo mało
    prawdopodobne, żeby wprowadzenie NRB cokolwiek w tej kwestii zmieniło.

    > Eee - złudzenie "apteczne" ;)

    Istotnie, zdawało mi się tylko ;)

    --
    Robert

  • 7. Data: 2003-01-28 09:54:30
    Od: "Michal Zapalowski" <n...@m...com>

    Użytkownik "Glenn" <g...@o...pl> napisała:

    > Uwierzyłam na słowo, że netkombo "wyrzyga" mi
    > przelew < 1000 PLN

    Nie "wyrzyga". Pare dni temu przelalem 0.30 PLN z Fortisa
    na NetKombo i lyknelo, ze az milo.

    Pzdr,

    Michal
    g...@g...de

  • 8. Data: 2003-01-28 10:11:58
    Od: "Robert" <s...@o...pl>

    news:b15ku2$a16$1@kujawiak.man.lodz.pl, Michal Zapalowski
    <n...@m...com>:

    > Nie "wyrzyga". Pare dni temu przelalem 0.30 PLN z Fortisa
    > na NetKombo i lyknelo, ze az milo.

    Na netKombo bezpośrednio? NIE na netKonto?

    I masz teraz saldo na netKombo z koncowka 30 groszy?

    --
    Robert

  • 9. Data: 2003-01-28 10:29:36
    Od: "Glenn" <g...@o...pl>

    Robert wrote:

    > Na netKombo bezpośrednio? NIE na netKonto?
    >
    > I masz teraz saldo na netKombo z koncowka 30 groszy?

    Może jest tylko to widoczne na rachunku netkombo, a odsetki od tych 30
    groszy będą i tak naliczone ze stopą 5,9% ? Aha i zauważyłam taką zmianę (a
    może już tak było?): po przelaniu wszystkich środków z obu rachunków na
    netkoncie pojawiają się skapitalizowane odsetki. Np. wpłacam na netkonto
    jakąś kwotę, część tej kwoty idzie na netkombo (wielokrotność 1k), na drugi
    dzień całość środków przelewam do innego banku, a na net koncie pojawiają
    się dostępne odsetki (chyba za 1 dzień?) i mogę je przelać. Wygląda na to,
    że odsetki kapitalizują nie po miesiącu, tylko po "zejściu" pieniędzy z
    netkombo? Wcześniej odetki "grzecznie" czekały do końca miesiąca. Coś się
    zmieniło? Nie bardzo to jest jasne :(

    Pozdrowienia,
    Glenn

  • 10. Data: 2003-01-28 10:35:37
    Od: "Robert" <s...@o...pl>

    news:b15m21$qva$1@news.onet.pl, Glenn <g...@o...pl>:

> [...]
    > po miesiącu, tylko po "zejściu" pieniędzy z netkombo? Wcześniej
    > odetki "grzecznie" czekały do końca miesiąca. Coś się zmieniło? Nie

    O ile pamiętam (i tak chyba precyzuje regulamin), to "zawsze" tak było.
    Odsetki z zerwanych lokat netKombo pojawiały się od razu (czasem
    obserwowałem 1-dniowe opóźnienie).

    --
    Robert