  • 21. Data: 2006-06-05 14:47:08
    Temat: Re: mBank powiększa sieć bankomatów o sieć cash4you
    Od: <k...@p...ffpe.pl>

    > Poważnie, nie sądzę że mbank miał dużo klientów na wschód od Wisły ... w

    4% klientów mbanku mieszka na szeroko pojętej ścianie wsch

    Kasia

  • 22. Data: 2006-06-17 17:42:47
    Temat: Re: mBank powiększa sieć bankomatów
    Od: k...@p...onet.pl

    > Od dzisiaj 1.06 mBank oferuje 1 500 bankomatów bezprowizyjnych. Kartą
    > debetową mBanku można bezprowizyjnie wypłacić pieniądze także z Cash4You.
    > We Wrocławiu to powiększa sieć o 4-5 urządzeń. Bardzo fajnie, teraz mam
    > jeszcze bliżej do najbliższego bankomatu - o 2 rzuty beretem (przedtem prawie
    > o 5 rzutów).
    >

    > --

    W Łodzi powiększa o 4 (w sumie o 3, bo jeden jest tylko dostępny dla
    pracownkików Gilette).

    A teraz z innej beczki:
    Z tego co wiem w Łodzi jest najwięcej bankomatów (po Warszawie), gdzie można
    wypłacać bezprowizyjnie pieniądze...
    Z moich doświadczeń wiem, że w każdym (większym) hiermakecie w Łodzi (np. Tesco,
    Manufaktura, M1, Geant, E. Leclerc, Castorama, MAKRO Cash & Carry, Galeria
    Łódzka) i na większych ulicach w Łodzi (Piotrkowska [aż 9 bankomatów],
    Zachodnia, Piłsudzkiego [8 bankomatów]) mogę bezpłatnie wypłacić pieniądze...

  • 23. Data: 2006-06-17 17:44:22
    Od: k...@p...onet.pl

    > I jeszcze istotna uwaga: Cash4You mają tylko banknoty 20 i 100 zł.
    > Czyli trzeba wypłacać wielokrotność 20 zł.

    Ciekawe dlaczego.

    P.S.
    Bankomaty BZ WBK mają 10, 20, 50, 100, (200 -sporadycznie) zł
    Bankomaty Euronet mają 50, 100, (200 -sporadycznie) zł