  • 61. Data: 2020-05-27 15:06:00
    Temat: Re: mBank - opcja wyłączenia transakcji DCC
    Od: Krzysztof Halasa <k...@p...waw.pl>

    Stiwi <s...@h...com> writes:

    > Nie do końca po tym samym kursie, co po prostu po kursie sprzedaży
    > waluty w momencie zaksięgowania zwrotu.

    No tak, po tym samym miejscu z tabelki - numerycznie pewnie była jakaś
    różnica, jeśli w ogóle chodziło o prawdziwy zwrot.
    --
    Krzysztof Hałasa

  • 62. Data: 2020-05-28 09:45:39
    Temat: Re: mBank - opcja wyłączenia
    Od: Pete <n...@n...com>

    Hello, Krzysztof Halasa.
    On 27.05.2020 15:01 you wrote:

    > Znaczy, z jednej karty kredytowej zadziałała tylko ta z Citi?

    Z kredytówek próbowałem jeszcze impresję. Też poległa.

    --
    Pete

  • 63. Data: 2020-05-30 13:26:23
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

    I PKO BP Visa Classic.
    No chyba, że tylko AmEx.

    -----

  • 64. Data: 2020-05-31 13:46:22
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

    PKO BP także.

    -----

  • 65. Data: 2020-05-31 13:51:34
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

    Jakaś literówka, bo nie łapię?

    -----
    > Kiedyś kto bystry i miał walutę mógł polskie banki "łupać" przez dobrych kilka lat,
    można było bowiem banki "załatwić" w drugą
    > stronę, mianowicie wypłatą waluty na kartę.
    > Takie transakcje rozliczane były po kursach banku, w związku z czym zawsze
    kupowałem PLN po kursach sprzedaży

  • 66. Data: 2020-06-17 12:24:31
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

    Dziś się banksterka wycwaniaczyła - jak nie zauważysz, to na zwrocie będziesz
    stratny.
    Przykład płatności PayPalem (towar niedoręczony), płatność w walucie, wymiana ze
    złotówek przez bank (czyli treść odpowiedzi banku
    na reklamację rozliczenia zwrotu nieco od czapy, bo PP rozliczył kartę w obie strony
    w identycznej kwocie w walucie zakupu $/EUR):

    "Dotyczy: zgłoszenia nr xxxxxxxxx
    Szanowny Panie,
    Odpowiadając na Pana reklamację dotyczącą obciążenia rachunku z tytułu operacji
    realizowanej z użyciem karty, uprzejmie informuję,
    iż agent rozliczeniowy dokonał bezpośredniego uznania Pana rachunku kwestionowaną
    kwotą. Bank dodatkowo uzna Pana rachunek kwota w
    wysokości x,xx PLN z tytułu różnic kursowych. Mając na uwadze powyższe wyjaśnienia
    przepraszam Pana za zaistniałą sytuację.
    Z poważaniem,
    xxxxx xxxxxxxxxx
    Starszy specjalista"

    -----

  • 67. Data: 2020-06-17 13:16:55
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl>

    Uuu, to co to za milutki bank, który zwraca swój spread w przypadku zwrotu na kartę
    (niech będzie, że po reklamacji, ale zwrócił - choć oczywiście powstaje pytanie, na
    jakiej podstawie zwrócił, bo chyba nie swojego własnego regulaminu)?

  • 68. Data: 2020-06-17 14:59:06
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

    A nie ma jakiejś odgórnej regulacji o zwrotach płatności?

    -----

  • 69. Data: 2020-06-17 15:52:05
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl>

    W dniu środa, 17 czerwca 2020 14:59:09 UTC+2 użytkownik ąćęłńóśźż napisał:

    > A nie ma jakiejś odgórnej regulacji o zwrotach płatności?

    Jakby była to byś nie musiał reklamacji pisać.

  • 70. Data: 2020-06-17 16:14:53
    Od: k...@p...onet.pl (Kamil Jońca)

    Dawid Rutkowski <d...@w...pl> writes:

    > Jakby była to byś nie musiał reklamacji pisać.
    Co Ty powiesz :)
    KJ (który napisał niejedną reklamację na to, że bank zachowuje się
    niezgodnie z "regulacjami" )

    --
    http://wolnelektury.pl/wesprzyj/teraz/