  • 11. Data: 2004-04-21 13:26:12
    Temat: Re: mBank ma zysk i zmienia TOiP :)
    Od: "S.T." <n...@p...onet.pl>

    > i jednocześnie (tradycyjnie) zła wiadomość :))
    >
    > Zachęcamy do zapoznania się z nową Taryfą Prowizji
    > i Opłat obowiązującą od 21.04.2004 r...

    mógłbyś to Witku uzasadnić?

    Bo ja widzę tylko konsekwencję wyłączenia nowej podkategorii przelewów:
    "do innego organu podatkowego" z kategorii "do U.S."
    i uznania ich za zwykłe przelewy zewnętrzne
    co skutkuje tym że:
    dla eKonta (i pochodnych) - stanieją z 1zł do 50gr (!)
    dla mBiznes - będą płatne
    (w ramach kategorii 'do U.S.' były bezpłatne)
    oraz wprowadzenie opłaty 50zł
    za niestandardowe dokumenty na życzenie klienta.

    Chyba że za złą wiadomość uznać pozostawienie bezsensownych opłat
    za przelewy między własnymi rachunkami mBiznes.

    pzdr, St.

  • 12. Data: 2004-04-21 13:51:38
    Od: Radosław Popławski <r...@a...net.pl>

    Wed, 21 Apr 2004 15:20:11 +0200, w <c65sbm$d3o$1@news.onet.pl>, "Glenn"
    <g...@b...pl> napisał(-a):

    > da

    > Jakieś osobiste przykłady tej rzekomej tandety?

    Jeśli rzekomej, to nie mam.

  • 13. Data: 2004-04-21 15:06:01
    Od: Michal Jankowski <m...@f...edu.pl>

    "S.T." <n...@p...onet.pl> writes:

    > "do innego organu podatkowego" z kategorii "do U.S."

    A co to jest "inny organ podatkowy", bo jako biedny szary laik nie
    wiem?

    To chodzi o jakies podatki typu za psa, albo gruntowy?

    MJ

  • 14. Data: 2004-04-21 15:18:29
    Od: Kamil Jońca <k...@g...pl>

    Michal Jankowski wrote:
    [...]

    > To chodzi o jakies podatki typu za psa, albo gruntowy?
    Tak.

    --
    JID: kjonca_at_jabber.wp.pl GG: (brak :-P)

  • 15. Data: 2004-04-21 15:20:12
    Od: "S.T." <n...@p...onet.pl>

    > To chodzi o jakies podatki typu za psa, albo gruntowy?

    Oooo, to, to, to! :-)

    I zdaje się jeszcze mandaty itp. tu też się załapią.

  • 16. Data: 2004-04-21 16:18:01
    Od: "Glenn" <g...@b...pl>

    >Jeśli rzekomej, to nie mam.

    No to może konkretnie- co takiego się stało TOBIE w kontakcie z tym bankiem,
    że piszesz o tandecie. Bo zapewne nie budujesz swojej opinii na
    niesprawdzonych pogłoskach, prawda ;-) ?

    --
    Jeżeli możesz-pomóż: www.pmm.org.pl

    Pozdrowienia,
    Glenn

  • 17. Data: 2004-04-21 16:49:31
    Od: "krab" <_...@k...pl>

> [...]

    :-) mnie to przypadlo do gustu :-)

    > No to może konkretnie- co takiego się stało TOBIE w kontakcie z tym
    bankiem,
    > że piszesz o tandecie. Bo zapewne nie budujesz swojej opinii na
    > niesprawdzonych pogłoskach, prawda ;-) ?

    to jeszcze jestes w pretorii ? tu prawie codziennie jakis post w stylu mbank
    to syf, :-))))))) a Ty chcesz podsumowan ?
    dla mnie wystarczy ze mnie samego zrobilo toto cuś w buca - przy
    przenoszeniu kk, kiedy to po spotkaniu z ich agentem otrzymalem najpierw
    maila o pozytywnym rozpatrzeniu wniosku, a potem nastapila glucha dluuuuga
    milczaca przepasc i dopiero sam musialem zadzwonic do królewny mbankowej aby
    sie dowiedziec, ze jednak nie mam karty - powod nieznany - ot tak dla checy
    zrobili mnie w baloooona - zlikwidowalem kk w innym banku by ja przeniesc a
    oni dla ot tak dla zartu mi jej odmowili. - to dla mnie tak bardzo mbankowe,
    ze az nie ma innego im rownego pod tym wzgledem
    oczywiscie znam gorsze banki - jak np lukas - ale oni bryluja w innym
    temacie (choc tez bezmozgowym)

  • 18. Data: 2004-04-21 17:43:54
    Od: "Glenn" <g...@b...pl>

    > bankiem,
    >
    > to jeszcze jestes w pretorii ?

    Nie i nigdy nie byłam. Denerwuje mnie tylko chrzanienie dla samego
    chrzanienia.

    >tu prawie codziennie jakis post w stylu mbank
    > to syf, :-))))))) a Ty chcesz podsumowan ?

    Suuuuper argument ;-)

> [...]
    > ze az nie ma innego im rownego pod tym wzgledem
    > oczywiscie znam gorsze banki - jak np lukas - ale oni bryluja w innym

    No to Ty masz konkretny powód. Kolega Popławski jakoś zamilkł za to ;-))
    Natomiast ja nie mam powodów do narzekań-kartę dostałam na podstawie
    wpływów. Reklamacja transakcji kartowej trwała krótko, a limit sobie
    podwyższyłam 1 telefonem. To tyle ;-)))

  • 19. Data: 2004-04-21 19:05:29
    Od: Krystek <k...@p...space.mailbox>

    Glenn napisała:

    > Nie i nigdy nie byłam. Denerwuje mnie tylko chrzanienie dla samego
    > chrzanienia.

    Aż dziwne, że jeszcze w sprawie mBanku nie wypowiedział się w tym wątku
    Kol. Bartol ;-)

    K.

  • 20. Data: 2004-04-21 19:21:11
    Od: "Glenn" <g...@b...pl>

    > Aż dziwne, że jeszcze w sprawie mBanku nie wypowiedział się w tym wątku
    > Kol. Bartol ;-)

    Też się dziwię ;-))) Baaaaaartol ;-)!