  • 1. Data: 2002-06-19 09:40:10
    Temat: mBank. mLinka ile kosztuje ?
    Od: "cnu" <!cinu@o2.pl>

    no właśnie
    w przewodniku piszą że
    połączenie z nr 08013mBank - opłata jak za połączenie lokalne wg. taryfy
    TPSA
    i tu pytania :
    1. czy płacę za każde rozpoczęte 3 min czyl jak za rozmowę lokalną?
    czy też tylko za 1 impuls
    2. a co w przypadku kiedy jestem abonentem Dialogu? płacę wg stawki TPSA czy
    mojego opa?

    pytam bo mam najmniejszy abo a co za tym idzie drogie (baaaardzo) rozmowy
    lokalne
    czekanie na mLinke może mnie sporo kosztować jeśli za każdym razem będę
    czekał po 15 min na połączenie

    pozdr
    CNU

  • 2. Data: 2002-06-19 09:54:00
    Temat: Re: mBank. mLinka ile kosztuje ?
    Od: w...@p...waw.pl (Wojtek Piecek)

    On Wed, Jun 19, 2002 at 11:40:10AM +0200, cnu wrote:

> [...]
    > TPSA
    > i tu pytania :
    > 1. czy płacę za każde rozpoczęte 3 min czyl jak za rozmowę lokalną?

    A napisali ze placisz za 1 impuls czy jak za rozmowe lokalna?

    > 2. a co w przypadku kiedy jestem abonentem Dialogu? płacę wg stawki TPSA czy
    > mojego opa?

    Wydaje mi sie ze wiaze Cie umowa z lokalnym operatorem a nie cennik
    tepsy (ktoren jest dla tepsiastych).

    > pytam bo mam najmniejszy abo a co za tym idzie drogie (baaaardzo) rozmowy
    > lokalne
    > czekanie na mLinke może mnie sporo kosztować jeśli za każdym razem będę
    > czekał po 15 min na połączenie

    W dialogu sie placi za czekanie na polaczenie? ;-)

    nie wiem ile masz zamiar z mlinkami rozmawiac, ale generalnie 15 minut
    to nigdy nie czekalem (pomiedzy 'tutaj mbank' a 'w czym moge pomoc').

    --

    --w

  • 3. Data: 2002-06-19 10:17:41
    Od: <p...@p...onet.pl>

> [...]
    > TPSA
    > i tu pytania :
    > 1. czy płacę za każde rozpoczęte 3 min czyl jak za rozmowę lokalną?

    Połączenia 0801 1xx xxx - jedna jednostka taryfikacyjna niezaleznie od długości
    czasu trwania połączenia
    Połączenia 0801 3xxx xxx - jednostka taryfikacyjna "co 3 minuty"
    Połączenia 0801 6xxx xxx - jednostka taryfikacyjna "co każdą minutę"

    > 2. a co w przypadku kiedy jestem abonentem Dialogu? płacę wg stawki TPSA czy
    > mojego opa?

    Tego nie jestem pewien. Wg mnie zależy to od umów międzyoperatorskich. Nic
    więcej dokładniej nie powiem, bo nie wiem :-)
    Zadzwoń do swojego BOKu.

    Pozdrawiam!
    Prof_Ex

  • 4. Data: 2002-06-19 10:19:41
    Od: <p...@p...onet.pl>

    [...]
    > Połączenia 0801 3xxx xxx - jednostka taryfikacyjna "co 3 minuty"
    > Połączenia 0801 6xxx xxx - jednostka taryfikacyjna "co każdą minutę"

    Sorry, za każdym razem powinno być pięć iksów, a nie sześć...

    Prof_Ex

  • 5. Data: 2002-06-19 11:10:32
    Od: "cnu" <!cinu@o2.pl>

    > A napisali ze placisz za 1 impuls czy jak za rozmowe lokalna?

    napisali że za połączenie a nie napisali że za rozmowę ale rozumiem o co
    chodzi :)

    > Wydaje mi sie ze wiaze Cie umowa z lokalnym operatorem a nie cennik
    > tepsy (ktoren jest dla tepsiastych).

    owszem ale numery 080x xxx xxx to są usługi śwadczone przez TPSA wię wydaje
    mi się że cena powinna być stała dla wszystkich połączeń

    > W dialogu sie placi za czekanie na polaczenie? ;-)

    to jak to jest - do którego momentu 'czekam ' na połączenie? mi się wydaje
    że zaraz po zgłoszeniu'tutaj mBank' rozmowa jest rozpoczęta .

    > nie wiem ile masz zamiar z mlinkami rozmawiac, ale generalnie 15 minut
    > to nigdy nie czekalem (pomiedzy 'tutaj mbank' a 'w czym moge pomoc').

    dzwoniłem dopiero raz i zeszło więcej niż 10 minut (a rachunek dopiero za
    miesiąc)

    dzieki
    Cnu

  • 6. Data: 2002-06-19 11:43:54
    Od: w...@p...waw.pl (Wojtek Piecek)

    On Wed, Jun 19, 2002 at 01:10:32PM +0200, cnu wrote:

    > owszem ale numery 080x xxx xxx to są usługi śwadczone przez TPSA wię wydaje
    > mi się że cena powinna być stała dla wszystkich połączeń

    Wiesz, 0800 w stanach jest bezplatne, ale pewnie nie zadzwonisz z
    polski za free ;-)

    I zeby nie bylo - zadzwon na 0800 z komorki za darmo ;-]

    > to jak to jest - do którego momentu 'czekam ' na połączenie? mi się wydaje
    > że zaraz po zgłoszeniu'tutaj mBank' rozmowa jest rozpoczęta .

    A, no tak. Tylko ze ja tego nei nazywam oczekiwaniem na polaczenie ;-)

    > dzwoniłem dopiero raz i zeszło więcej niż 10 minut (a rachunek dopiero za
    > miesiąc)

    Pierwsze rozmowy z zalozenia sa istotnie dluzsze. W kazdym banku.

    --

    --w

  • 7. Data: 2002-06-19 12:04:23
    Od: <m...@p...onet.pl>

    W Dialogu tak jak w TP SA połączenie z numerem 08013xxxxx jest naliczane za
    każde rozpoczęte 3 minuty według ceny jednego impulsu. Kiedyś próbowałem
    porozmawiąć z mlinią przez budkę w Dialogu, miałem za mało drobnych monet i mi
    rozłączyło po 3 minutach (choć byłem w trakcie ożywionej dyskusji).

  • 8. Data: 2002-06-19 12:05:05
    Od: "cnu" <!cinu@o2.pl>

    > Wiesz, 0800 w stanach jest bezplatne, ale pewnie nie zadzwonisz z
    > polski za free ;-)

    no bo to już połączenie miedzynarodowe; na numery typu nasze 0700 czy
    niemiecki 0190 też z zagranicy się nie dodzwonisz

    > I zeby nie bylo - zadzwon na 0800 z komorki za darmo ;-]

    mowa jest o stacjonarnych a ze stacjonarnego, nawet Dialogu jest za darmo !

    > Pierwsze rozmowy z zalozenia sa istotnie dluzsze. W kazdym banku.

    ma taką nadzieję bo inaczej 'darmowość' konta w mBanku :(
    (przynajmniej dla mnie)

  • 9. Data: 2002-06-19 12:18:23
    Od: w...@p...waw.pl (Wojtek Piecek)

    On Wed, Jun 19, 2002 at 02:05:05PM +0200, cnu wrote:

    > mowa jest o stacjonarnych a ze stacjonarnego, nawet Dialogu jest za darmo !

    Mowa jest o styku miedzyoperatorskim.

    > ma taką nadzieję bo inaczej 'darmowość' konta w mBanku :(
    > (przynajmniej dla mnie)

    E tam. W czasie normalnej eksploatacji nie ma koniecznosci korzystac z
    tego kanalu.

    --

    --w

  • 10. Data: 2002-06-19 16:11:19
    Od: "minik" <m...@m...net>

    Zwazajac na obecny czas oczekiwania, to w cholere.