    From: "user" <...@i...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: [mBank] czy w mBanku podatek od odsetek wynosi 40% ???
    Date: Tue, 13 May 2003 07:53:04 +0200
    Sender: x...@o...pl@62.233.204.46

    uprzedzam, nie powala mnie ten bank na kolana...wykonalem kilka operacji i
    za kazdym razem jakies "kwiatki" sie pokazuja...
    pomijam dziwne roliczanie ekarty (powod zalozenia konta, chociaz znizek juz
    nie ma na nic sensownego... interia), i najdluzsze naliczanie odsetek ze
    wszystkich znanych mi bankow...no ale w koncu odsetki sie pojawily i
    sytuacje mam nastepujaca...

    zaznaczam, konto sluzy do ekarty to i stan salda jest skromny...

    30.04 odsetki +0,50
    30.04 podatek -0,20

    jak nic wychodzi 40% podatku? dzwonic do nich nie bede bo kwota nie jest
    porazajaca ale dla mnie to sygnal ze system sie sypie?

    pozdrawiam