eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankimBank - albo oszusci albo ich analitycy nie potrafią liczyć... › mBank - albo oszusci albo ich analitycy nie potrafią liczyć...
  • Date: Tue, 29 May 2007 17:39:33 +0200
    From: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: mBank - albo oszusci albo ich analitycy nie potrafią liczyć...

    ...jestem załamany... Budowa domu rozpoczęta, wszystkie papiery są,
    przechodzę potyczkę z debilem rzeczoznawca majątkowym z mBanku, wszystko
    zapięte na ostatni guzik, a tu kretyn analityk ekonomiczny liczy
    zdolnośc kredytowa na 87 tysięcy... Podczas gdy wg. podsumowania
    dochodów (przy pracowniku mBanku - średnie miesięczne netto przekraczały
    2200 PLN) wychodziła spokojnie zdolność kredytowa na ponad 200 tysięcy...

    Ja już nie mam siły do tych skurwysynów...

    Zabić to za mało... Ma ktoś jakiś pomysł?