  • Data: 2003-11-29 15:04:39
    Temat: lukas - aktualizacja padla - wyslac przelew czy nie?
    Od: Bucz <f...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    sory za moze troche banalne pytanie ... ale od 3h nie moge zaktualizowac
    stanu konta w lukasie... kasa jest na 100% bo wplacalem rano w placowce
    ale nie jest fizycznie wydoczna na stronce... a musze raczej koniecznie
    puscic cala kase na mbnak... puszczac czy nie... zeby mnie nie obciazyli
    jakimis karami za depet "or something like..."

    jak puszcze o tej godzinie w sobote pojawi sie jeszcze dzis na mbanku?

    --
    Bucz
    news://news.gazeta.pl/alt.pl.wirelesslan - Niecenzurowana grupa WLAN