  • 11. Data: 2009-06-25 08:50:13
    Temat: Re: lokada 1dniowa w getin 6% czyli 7,4%
    Od: "Valdi.Pavlack" <V...@P...NOspam.pl>

    "Arek" news:h1u9a7$b1p$1@news.onet.pl

    [ciach]

    A co do pkt. 4 - zapis ten nie dotyczy lokat zakładanych za pośrednictwem
    serwisu transakcyjnego GB24.

  • 12. Data: 2009-06-25 15:58:31
    Od: "Arek" <a...@p...onet.pl.usun_cde.invalid>

    Valdi.Pavlack napisał(a) w wiadomości: ...
    >"Arek" news:h1u9a7$b1p$1@news.onet.pl
    >
    >[ciach]
    >
    >A co do pkt. 4 - zapis ten nie dotyczy lokat zakładanych za pośrednictwem
    >serwisu transakcyjnego GB24.

    Zgadza się, tzn. nie ma tego na www a w opisie "zwykłych" jest. Choć
    w regulaminie http://www.getinbank.pl/download/regulamin_lokat_zlo
    towych.pdf
    tego nie ma ("Bank nie nadąża...").
    Chodzi o to, że w oddziale twierdzili że ten zapis nie dotyczy jednodnowej,
    ale na umowie jest.

    Arek

  • 13. Data: 2009-07-02 22:20:50
    Od: Karol Y <k...@o...pl>

> [...]
    > tego nie ma ("Bank nie nadąża...").
    > Chodzi o to, że w oddziale twierdzili że ten zapis nie dotyczy jednodnowej,

    Potwierdzam, wczoraj zerwałem lokatę po 2 dniach (zagapiłem się i
    zostałem bez środków ;-P) i po parunastu minutach, kasa była z powrotem,
    bez jakichkolwiek opłat.

    --
    Mateusz Bogusz