eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankikupno mieszkania, kredyt, ksiega wieczysta i nieuregulowana sprawa gruntow › kupno mieszkania, kredyt, ksiega wieczysta i nieuregulowana sprawa gruntow
    From: Sierp <N...@s...netskasuj>
    Newsgroups: pl.biznes.banki,pl.soc.prawo
    Subject: kupno mieszkania, kredyt, ksiega wieczysta i nieuregulowana sprawa gruntow
    Date: Wed, 19 May 2004 16:15:02 +0200

    Witam,

    i od razu przechodze do rzeczy. Jestem zainteresowany pewnym
    mieszkankiem, problem jest taki, ze dowiedzialem sie od spoldzielni, iz
    nie ma ona uregulowanej sprawy z wlasnoscia gruntow na ktorych stoi
    budynek. Podobno o grunt bije sie gmina i sggw, a sprawa jest w NSA
    (informacja od spoldzielni).
    Teraz mialbym do grupowiczow kilka pytan, byc moze banalnych...

    Czy bede mial problemy kupujac to mieszkanie? Chce wziac kredyt
    mieszkaniowy (ok. 100tys PLN), i z tego co wiem, bez uregulowanego
    stosunku do gruntow, nie zaloze ksiegi wieczystej, a co za tym
    idzie, bede musial ubezpieczyc kredyt (czy tylko?).
    Czy bank moze chciec odmowic mi kredytu z tego powodu?
    Jakie beda koszty ubezpieczenia kredytu?
    A moze w ogole darowac sobie to mieszkanie?
    (z tego co wiem, spoldzielnie do 2007 roku maja uregulowac
    te sprawy (nie wiem czy do konca 2007 czy do konca 2006),
    ale jezeli nie ureguluja, to pewnie dalej trzeba bedzie
    ubezpieczac kredyt...

    Jezeli ktos bedzie mogl mi pomoc rozwiac watpliwosci - bede
    wdzieczny, i z gory dziekuje za pomoc

    Mariusz

    PS. FUT na pl.biznes.banki