  • 1. Data: 2007-09-14 11:17:19
    Temat: kredyt refinansowy - czy to dobry moment ? a może jeszcze poczekać ?
    Od: Łukasz Wojciechowski <l...@p...lublin.pl>

    Witam

    Mam kredyt mieszkaniowy uruchomiony 2 lata temu więc na warunkach
    mocno słabszych (marża na poziomie 2%) od obecnych ofert (o ile
    zauważyłem - okolice 1%).

    Rozejrzałem się wstępnie i stwierdzam, że nie byłoby głupim pomysłem
    przenieść kredyt właśnie w tym momencie ale..... może warto jeszcze
    poczekać ? Czy ktoś z szanownych grupowiczów jest w stanie
    wypowiedzieć się na ten temat ?

    Czy miara korzyści przy refinansowaniu bierze się głównie z różnicy w
    marży czy może jeszcze z czegoś ?

    Przykładowo przy przejściu do mBanku miałbym kredyt:
    - na 30 lat (obecnie zostały jeszcze 33 lata),
    - z miesięcznymi kosztami (rata z ubezpieczeniami) takimi samymi jakie
    ponoszę w obecnym banku
    - dodatkowo dostaję do dyspozycji różnicę pomiędzy pierwotną kwotą
    kredytu a kapitałem jaki został do spłacenia w obecnym banku (około 10
    000 PLN)

    --
    pozdrawiam
    Łukasz Wojciechowski

  • 2. Data: 2007-09-15 13:06:16
    Temat: Re: kredyt refinansowy - czy to dobry moment ? a może jeszcze po
    Od: " zadowolona" <s...@N...gazeta.pl>

    Pogadaj z jakimś doradcą to nic nie kosztuje, ja korzystałam z usług
    www.hipotecznekredyty.com ale może być expander czy inni. Wiem, że ci z
    Hipotecznych często refinansują kredyty.... Ja do tej porzy korzytałam z usług
    Open i Hipotecznych i zawsze byłam zadowolona z tych doradców....