  • 1. Data: 2012-05-08 11:41:13
    Temat: Getin Online wyjasnia dziwne stany kont :)
    Od: "Q" <n...@s...org>

    Dostalem odpowiedz-wyjasnienie dlaczego na kontach GetinOnline
    czasami wystepuja dziwne stany srodkow dostepnych:
    (niestety w moim przypadku zawsze na moja niekorzysc :)

    Witam
    W odpowiedzi na Pana wiadomość o treści "Wczoraj na koncie mialem 2010zl,
    nastepnie wykonalem przelew na 1000zl a dzis zamiast miec w srodkach
    dostepnych 1010zl mam jedynie 10. Taka sytuacja zdarzyla sie juz
    ktorys/ktorysnasty raz. Poprawcie to szybko, bo znowu nie mam dostepu do
    wlasnych pieniedzy.". Pragnę poinformować, że jest to problem natury
    technicznej i dotyczy wszystkich klientów banku. Bardzo przepraszamy za
    zaistniałe niedogodności oraz zapewniamy, że trwają pracę mające na celu
    naprawienie usterki. W celu uzyskania szczegółowych informacji proszę o
    kontakt z infolinią pod numerem 801 777 111 lub +48 22 262 00 02 czynną w
    dni powszednie w godzinach 8-22.

    Z wyrazami szacunku,
    Patryk S**********
    Młodszy Specjalista Ds. Obsługi Klienta

  • 2. Data: 2012-05-08 12:03:23
    Temat: Re: Getin Online wyjasnia dziwne stany kont :)
    Od: "Konfabulator" <w...@g...SKASUJ-TO.pl>

    Q <n...@s...org> napisał(a):

    > Dostalem odpowiedz-wyjasnienie dlaczego na kontach GetinOnline
    > czasami wystepuja dziwne stany srodkow dostepnych:
    > (niestety w moim przypadku zawsze na moja niekorzysc :)

    To wyjaśnienie, że to awaria i że już natychmiast naprawiają wysyłają od kiedy
    postały klony i oni z pewnością NIC z tym nie robią. Dopóki nie pójdą tysiące
    zgłoszeń do KNF i UOKiKu to nikt z tym nic nie będzie robił, a jak widać każdy
    klika w zakładki, aż się odświeży i piszemy do banku, zamiast dobrać się im do
    tyłka raz a dobrze.

  • 3. Data: 2012-05-08 21:01:14
    Od: Darek <n...@p...maila.pl>

> [...]
    > klika w zakładki, aż się odświeży i piszemy do banku, zamiast dobrać się im do

    Ja już przekierowałem wpływy do innego banku.

    Darek