  • 1. Data: 2005-12-12 18:54:08
    Temat: kredyt
    Od: "gu1iwer" <e...@p...onet.pl>

    Witam . Kilka lat temu łaziłem po bankach w celu załatwienia kredytu na
    inwestycję - nic nie dostalem mały dochód , brak zabezpieczeń i takie tam.
    Zrobiłem to co planowałem ze środków własnych , zadłużyłem się u dostawców w
    zus i us , inwestycję zakonczyłem .Osiagam całkiem niezły dochód , poszedłem
    do banku po kredyt - nie ma takiej oferty dla mnie , zalegasz w zus i us i
    jeszcze masz jakieś kredyty . A ja tylko chciałbym dostać kredyt na
    spłacenie tego co zrobiłem , bez ryzyka dla banku że inwestycja będzie
    chybiona , niedochodowa itp. Czy jest jakaś firma z którą można poważnie
    porozmawiać o znacznym kredycie na okres 5 lat , bez zabezpieczeń ?
    Pozdrawiam Piotr

  • 2. Data: 2005-12-12 18:56:59
    Temat: Re: kredyt
    Od: "Uwiusz" <U...@p...pl>

    > porozmawiać o znacznym kredycie na okres 5 lat , bez zabezpieczeń ?
    > Pozdrawiam Piotr

    Sorry, ale nie ....

    grek

  • 3. Data: 2005-12-12 19:00:51
    Od: "gu1iwer" <e...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Uwiusz" <U...@p...pl> napisał w wiadomości

    > Sorry, ale nie ....
    >
    > grek

    Tego sie obawiałem , no smutno trochę , tyle pracy i wszystko diabli pewno
    wezmą.
    Dzięki pozdrawiam Piotr