  • 1. Data: 2005-12-12 19:16:11
    Temat: Kredyt gotówkowy
    Od: "jarGraj" <j...@w...pl>

    Witam
    Potrzebne mi 15-20 tys.na remont mieszkania na 3-5 lat. Hipoteka odpada.
    Jaki bank polecacie? Ze stron banków niewiele można się dowiedzieć.
    Na razie w Millenium rrso wyszło 14,27 na 3 lata przy 15 tys.Czy warto się w
    to pakować? Może ktoś zna lepszą ofertę?
    Jarek

  • 2. Data: 2005-12-12 19:26:21
    Temat: Re: Kredyt gotówkowy
    Od: Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl>

    jarGraj <j...@w...pl> wrote:
> [...]
    > tys.Czy
    > warto się w to pakować? Może ktoś zna lepszą ofertę?

    Lepiej poszukaj kredytu jakiegos w ROR - bedzie taniej.

    --
    Michał 'Amra' Macierzyński || http://PRNews.pl
    Szukasz pracy w banku? Zobacz http://praca.prnews.pl

  • 3. Data: 2005-12-12 19:41:30
    Od: zbiggy <z...@p...taonet.pl>

    Michał 'Amra' Macierzyński napisał(a):

    > Lepiej poszukaj kredytu jakiegos w ROR - bedzie taniej.

    Właśnie sobie policzyłem - jak weźmie odnawialny w mBanku 15000 na 3
    lata - niby jest 12,85% p.a. ale jak dodamy jeszcze 3 razy 150zł za
    odnowienie limitu to wychodzi irr (czyli trochę taki odpowiednik rrso)
    14,15%
    No można jeszcze tak zakombinować, że po roku zmniejszyć limit do 10tys,
    a po drugim do 5tys - wtedy wyjdzie 13,56%
    reasumując: różnice są takie że można zaoszczędzić góra ok. 100zł

  • 4. Data: 2005-12-12 20:01:02
    Od: Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl>

    zbiggy <z...@p...taonet.pl> wrote:
    > reasumując: różnice są takie że można zaoszczędzić góra ok. 100zł

    z jakim to kredytem gotowkowym porownywales? :)

  • 5. Data: 2005-12-12 20:35:49
    Od: zbiggy <z...@p...taonet.pl>

    Michał 'Amra' Macierzyński napisał(a):

    > z jakim to kredytem gotowkowym porownywales? :)

    porównałem to co wspomniał jarGraj - Millenium z rrso 14,27% (nie wiem
    dokładnie jakie przepływy pieniędzy tam są)
    a ja przyłożyłem do tego przypadek kredytu odnawialnego (nie
    gotówkowego) w mBanku na 12.85% spłacanego tak jak się spłaca kredyt z
    ratami malejącymi, czyli 15000/36 + odsetki od salda comiesięcznie

  • 6. Data: 2005-12-14 11:30:32
    Od: "Tomek" <b...@o...pl>

> [...]
    > a po drugim do 5tys - wtedy wyjdzie 13,56%
    > reasumując: różnice są takie że można zaoszczędzić góra ok. 100zł

    Robi remont, może nie będzie brał całej sumy na raz. Wtedy może się opłacać

    Tomek