  • 1. Data: 2005-12-12 18:34:33
    Temat: Mala pozyczka
    Od: "+r-m-k+" <r...@o...pl>

    Witam

    W ktorym banku mozna wziac nieduza pozyczke...powiedzmy 1500 zl na 1,5
    roku - 2 lata, zeby nie oddac z procentami 3500 :/
    Pytanie glupawe, ale wpadla mi w rece oferta PKO BP i chyba...AIGO...AIGO
    daje tysiaka na rok i splata 105 zl mies. - korzystne to ?

    Dzieki z gory, milego dnia.

    --
    .: +r-m-k+ :.
    radomiak[MALPA]o2.pl

  • 2. Data: 2005-12-12 18:52:42
    Temat: Re: Mala pozyczka
    Od: "Uwiusz" <U...@p...pl>

    > daje tysiaka na rok i splata 105 zl mies. - korzystne to ?
    >
    > Dzieki z gory, milego dnia.

    =

    Ja polecma Stefczyka

    grek

  • 3. Data: 2005-12-12 20:03:49
    Od: "+r-m-k+" <r...@o...pl>

    Użytkownik "Uwiusz" <U...@p...pl> napisał w wiadomości

    > =
    >
    > Ja polecma Stefczyka

    1. co to jest "polecma" - jaki to dialekt ?
    2. Stefczyk to Twoj wujek, brat, swat ?
    3. dzieki za wyczepujaca rade, obys kiedys sam potrzebowal porady i sam
    uzyskal taka odpowiedz
    4. czemu _tam_ nie byles taki madry ????

  • 4. Data: 2005-12-12 21:30:22
    Od: Catbert <c...@w...pl>

    On 12/12/2005 9:03 PM, +r-m-k+ wrote:

    > Użytkownik "Uwiusz" <U...@p...pl> napisał w wiadomości

    W ostatnim Business Week jest zestawienie kredytów 1000 zł /12 miesięcy
    - liczone przy założeniu dochód brutto 3 tys. zł. obciążenia 1,4 tys.,
    spłata w równych ratach.

    Rzeczywiste oprocentowanie waha się od 14,64 do 73,05 % - przy czym rata
    dla tej górnej wartości wynosi 91,2 zł - nie jest najwyższa - za to
    wysoka jest prowizja ( 177 zł). Nazwa banku: Eurobank

    Najtańsze Millenium ma prowizję 20 zł i ratę 87,9 zł.

    IMHO rata 105 zł jest wysoka. W cytowanym zestawieniu jedynie Lukas ma
    ratę powyżej 100 zł (106,3), prowizja 87 zł.

    Pzdr: Witek