  • 11. Data: 2011-12-31 11:48:34
    Temat: Re: kreatywna bankowosc
    Od: pI <u...@1...pl>

    Fri, 30 Dec 2011 22:01:41 +0100, na pl.biznes.banki, neoniusz
    napisał(a):

> [...]
    > Jeszcze tylko zmienic date na pieczatce, przybic, podpisac i wszystko
    > odbylo sie od razu. Aha, jeszcze pokazala mi na monitorze moj wzor
    > podpisu i powiedziala "prosze sie podpisac tak jak tutaj widac".
    > Zapytalem czy to nie jest problem, ze ten dokument "niby przez miesiac"
    > nigdzie nie poszedl do centrali... Nie, to zaden problem. W
    > wypowiedzeniu mam, ze konto, karta, dostep elektroniczny itp. przestana
    > dzialac dzisiaj. Karta zostala zastrzezona za pomoca nozyczek. Haha.
    > W owym oddziale dzialy sie jeszcze dzis inne ciekawe rzeczy, ale az

    Miałem tak samo w BGŻ, z tą różnicą że kartę zastrzegłem wcześniej i nie
    pokazali mi mojego podpisu ;)

    --
    pI

  • 12. Data: 2011-12-31 11:55:07
    Od: "wiatrak" <w...@y...pl>

    Użytkownik "neoniusz" <n...@j...org> napisał w wiadomości

    > Nie. Skieruj sie myslami bardziej w strone Francji ;)

    Daaaaawno temu zakładałem konto w Lukasie. Złożyłem tam wzór podpisu i wszystko
    było dobrze dopóki nie pojawiłem się w sprawie karty kredytowej. Okazało się, ze
    mój obecny podpis nie zgadza się z wzorem. Oczywiście nie wiedziałem na czym
    polega problem, więc pani odwróciła monitor i pokazała mi jak mam się podpisać.
    Różnica polegała na tym, że w dawnym podpisie było imię, a w obecnym nie.
    Podpisałem sie po staremu, a następnie zmieniliśmy wzór podpisu.

    Stawiam na Credit Agricole.

  • 13. Data: 2011-12-31 12:03:02
    Od: neoniusz <n...@j...org>

    W dniu 31.12.2011 12:55, wiatrak pisze:

> [...]
    > monitor i pokazała mi jak mam się podpisać. Różnica polegała na tym, że
    > w dawnym podpisie było imię, a w obecnym nie. Podpisałem sie po staremu,

    Znow pudlo! BNP! :)