  • 21. Data: 2011-12-21 14:12:42
    Temat: Re: kradzierz danych karty?
    Od: "Michal" <M...@i...pl>

    > Wiec
    > naucz sie troche wiecej bo za malo wiesz.nie bede ci tlumaczyl bo jestes
    > zalosny.zobacz sobie z jakiego programu korzystma i poszukj to znowu sie
    > czegos nauczysz anie bedziesz wypisywal farmazonow.

    Z takiego: X-Newsreader: Microsoft Windows Live Mail 15.4.3538.513
    Czyli z czegoś, czego rozsądny człowiek nawet kijem nie tknie.

    Biedaku masz racje z tym ze malo ktory rozsadny czlowiek korzysta z tych
    grup szczegolnie ze poziom tworza tacy jak ty jak juz naopisalem lem to
    dawno zauwazyl .
    Dla mnie grupy istnialy 15 lat temu teraz mi wsio z czego napisze 10 postow
    rocznie i nie bawie sie jak ty czas spedzajac na idiotycznych postach nic
    nie wnoszac madrego.
    Dlatego tyle grup padlo.Jak zwrocilem uwage wez sie za siebie to zrobisz cos
    madrzejszego i dla zdrowia i cos porzytecznego a nie pieprz farmazonow .

  • 22. Data: 2011-12-21 14:13:12
    Od: "Michal" <M...@i...pl>

    a dontego trzyma CAŁA kasa na delfinie i nie zasłania dłonio PINU jak
    wklepuje. Typowa ofiara dla skimera...

    porazasz mnie twoja inteligencja.mozna tylko wspulczuc

  • 23. Data: 2011-12-21 14:14:25
    Od: "Michal" <M...@i...pl>

    > To może oznaczać, że czas kupić słownik i zasady interpunkcji.
    >
    > Pomylkowo wyslalem na priva odp. wiec tutaj jeszcze raz
    > nudzisz ,uzywaj sobie dalej tego slownika a nie pouczaj innych bo i nudne
    > to i plytkie.

    Jak już opanujesz ortografię i interpunkcję, to przejdziemy do bardziej
    skomplikowanych zagadnień.

    musialbys sie duzo nauczyc .daj sobie spokoj .
    ps i poducz sie tez gramatyki

  • 24. Data: 2011-12-21 14:15:40
    Od: "Kris" <k...@w...pl>

    >Użytkownik "Michal" napisał w wiadomości grup
    cor-online.net...

    >Z takiego: X-Newsreader: Microsoft Windows Live Mail 15.4.3538.513
    >Czyli z czegoś, czego rozsądny człowiek nawet kijem nie tknie.

    Uzasadnij proszę..

    -- Pozdrawiam

    Kris

  • 25. Data: 2011-12-21 14:20:48
    Od: "Michal" <M...@i...pl>

> [...]

    >Z takiego: X-Newsreader: Microsoft Windows Live Mail 15.4.3538.513
    >Czyli z czegoś, czego rozsądny człowiek nawet kijem nie tknie.

    To pytanie do A.P.

  • 26. Data: 2011-12-21 14:32:11
    Od: "Michal" <M...@i...pl>

> [...]

    >Z takiego: X-Newsreader: Microsoft Windows Live Mail 15.4.3538.513
    >Czyli z czegoś, czego rozsądny człowiek nawet kijem nie tknie.

    Jedna u uniedogodnien to nie wstawia automatycznie znaku cytowania a tak
    ok.
    A.P. musial sie glupota popisac .

  • 27. Data: 2011-12-21 14:35:15
    Od: "Polinka" <p...@w...pl>

    >wklepuje. Typowa ofiara dla skimera...

    a tak na marginesie ten koles podruzuje ze szmaciana karta na której
    zgddnie z tym co mówi trzyma CALO kase. Jak by mial tak jak jak ZLOTA
    CITIBANK i Dinersa to by mu oddali karte KURIEREM w 12 godzin ZA DARMO.
    Jaki pan taki karta, ewidement (franc.)

    Peter

  • 28. Data: 2011-12-21 14:38:07
    Od: "Polinka" <p...@w...pl>

    >Jedna u uniedogodnien to nie wstawia automatycznie znaku cytowania a tak

    boże, skąd się takie biorą niedoroby?

    Pola

  • 29. Data: 2011-12-21 14:41:31
    Od: "Michal" <M...@i...pl>

    "Polinka" schrieb im Newsbeitrag news:jcsqrq$3j2$1@inews.gazeta.pl...

> [...]

    zgddnie z tym co mówi trzyma CALO kase. Jak by mial tak jak jak ZLOTA
    CITIBANK i Dinersa to by mu oddali karte KURIEREM w 12 godzin ZA DARMO.

    ha Boze co za glaby .to prawda ze swiat sklada sie z wiekszsoci glabow

  • 30. Data: 2011-12-21 14:52:05
    Od: "Kris" <k...@w...pl>

    >Użytkownik "AdamPłaszczyca" napisał w wiadomości grup
    ..

    >Z takiego: X-Newsreader: Microsoft Windows Live Mail 15.4.3538.513
    >Czyli z czegoś, czego rozsądny człowiek nawet kijem nie tknie.

    Uzasadnij proszę