    From: "Rene" <r...@o...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: kosmiczne opłaty za potwierdzenie wpłaty!!
    Date: Thu, 8 Jul 2004 12:56:54 +0200

    Mój bank z dnia na dzień mnie dobija swoimi posunięciami.
    Mam kredyt samochodowy, płacę ratę co miesiąc i potrzebuję
    potwierdzenia wpłaty do odliczenia odsetek od podatku. Na początku
    myślałem że to obowiązek banku przysyłać mi takie potwierdzenia, ale
    musiałem specjalne wnioski pisać - w końcu otrzymuję. Teraz jednak bank
    poinformował mnie że od przyszłego miesiąca za każde takie potwierdzenie
    muszę zapłacić 20zł!!!! Czy to nie jest złodziejstwo?
    Skąd taka zaporowa kwota? Żebym za dużo nie wiedział jaki jest mój stan
    kredytu?