  • Data: 2009-11-30 17:59:47
    Temat: konto oszczędnościowe dla ojca
    Od: Marcin Kuczera <m...@l...usun-to.pl> szukaj wiadomości tego autora

    hej,

    krótka charakterystyka, wiek 61 lat, emeryt.
    Średnio Internetowy, ale z pomocą mamy dadzą radę.

    Chciałby założyć sobie konto i od razu zastrzegł że nie PKO BP (tam już
    ma) i nie KB (kredyt na dom).
    Takie konto, gdzie może sobie odłożyć to co mu zostaje.
    Czyli odsetki im wyższe tym lepiej, ale też dostęp do gotówki swobodny.

    Koniecznie marmurek, żeby można było gdzieś podejść i pozałatwiać różne
    sprawy.

    Zastanawiałem się czy Alior nie byłby tutaj dla niego dobry.
    On też coś myśli od DB, ale nie wiem jak tam z odsetkami..

    Ktoś coś może doradzić ?

    Pozdrawiam,
    Marcin