  • 41. Data: 2014-07-17 11:34:13
    Temat: Re: karty Raiifeisen przewalutowanie w PLN nadal jest
    Od: Krzysiek <k...@o...pl>

    W dniu środa, 16 lipca 2014 19:29:21 UTC+2 użytkownik xbartx napisał:

    > Najbardziej przy kk RP boli op�ata roczna i je�eli tego si� nie da
    >
    > pozby� to raczej karta do odstrza�u.

    Da sie albo wyrobienie limitu albo sprawa do rozwiazania na infolinii
    (metoda odstrzal karty albo rezygnujecie z prowizji, jak sie nie zgodza to faktycznie
    odstrzal)

  • 42. Data: 2014-07-17 11:40:16
    Od: jn <j...@g...pl>

    > Da sie albo wyrobienie limitu albo sprawa do rozwiazania na infolinii
    > (metoda odstrzal karty albo rezygnujecie z prowizji, jak sie nie zgodza to
    faktycznie odstrzal)

    Obawiam się, że ta metoda przestanie szybko działać jak wszyscy będą dzwonić i
    stawiać takie ultimatum, a zwłaszcza "odbiją się" te osoby, którym daleko do limitu.

  • 43. Data: 2014-07-17 12:44:50
    Od: Krzysiek <k...@o...pl>

    W dniu czwartek, 17 lipca 2014 11:40:16 UTC+2 użytkownik jn napisał:

    > Obawiam się, że ta metoda przestanie szybko działać jak wszyscy będą dzwonić i
    >
    > stawiać takie ultimatum, a zwłaszcza "odbiją się" te osoby, którym daleko do
    limitu.

    Tak to zawsze moze byc.
    Ale w BZWBK latami bylo to samo
    (teraz zmienili zasady na latwiejsze do spelnienia - kilka transakcji w miesiacu).

  • 44. Data: 2014-07-17 13:51:34
    Od: jn <j...@g...pl>

    > Tak to zawsze moze byc.
    > Ale w BZWBK latami bylo to samo
    > (teraz zmienili zasady na latwiejsze do spelnienia - kilka transakcji w miesiacu).

    No tak, ale Raiffeisen chyba zaczyna się ustawiać pod "bogatszego" klienta, więc
    po pewnym czasie przewiduję, że uniknięcie opłat będzie możliwe tylko przez
    "dobrych klientów", czytaj: dużo transakcji i wysokie obroty.
    Raiffeisen już raz "czyścił" sobie portfolio (pamiętam jak wprowadził konta
    "mobilne", wprowadzając wysokie opłaty za stare konta osobiste - mnóstwo ludzi
    wtedy opuszczało ten bank), więc teraz po połączeniu z Polbankiem, w którym
    wydano jednak sporo kart z niskimi limitami, nic ich nie zatrzyma, żeby tę
    czynność powtórzyć. Po co im klienci z obrotami rzędu 3-4 tys zł rocznie na
    kartach kredytowych? Tylko po to żeby im jeszcze "odpuścić" 80 zł opłaty rocznej
    i dokładać do interesu (grace period, niski interchange itp.)... nie sądzę.

  • 45. Data: 2014-07-17 20:24:43
    Od: "MK" <m...@i...pl>

    Użytkownik "xbartx" napisał w wiadomości grup

    > Ja dzisiaj zauważyłem na liście transakcji, że oddali mi pobrane
    > ubezpieczenie (miałem kk T-mobile) z opisem nr reklamacji. Co więcej
    > oddali mi to co reklamowałem i także drugie z kolejnego miesiąca, którego
    > nie reklamowałem. Sprawdzę teraz w kolejnym cyklu czy dalej się nalicza
    > czy wyłączyli na stałe.

    W dniu dzisiejszym takze dostalem zwrot oplat za ostatnie 2 miesiace.
    Podpieli do pod reklamacje zlozona na pobranie oplaty z lipcu. W przypadku
    reklamacji za poprzedni miesiac podobno wyslali do mnie odpowiedz poczta,
    ale nie chceli mi powiedziec przez telefon jaka byla tresc (podglad
    niedostepny), wczesniej sie udawalo.

    Pozdrawiam
    MK

  • 46. Data: 2014-07-18 20:05:22
    Od: "MK" <m...@i...pl>

    Użytkownik "MK" napisał w wiadomości grup
    .pl...

> [...]
    > reklamacji za poprzedni miesiac podobno wyslali do mnie odpowiedz poczta,
    > ale nie chceli mi powiedziec przez telefon jaka byla tresc (podglad

    Dzis dotarla korespondencja mniej wiecej takiej tresci.

    Bank informuje, ze w marcu wyslal informacje o zmianie TOiP zgodnie z ktora
    oplata za ubezpieczenie wynosi 0,18%. W dniu 16/07 bank dokonac zwrotu
    pobranych skladek.

    I teraz cytat

    "Jednocześnie potwierdzamy, że Bank dokonał wyłączenia opłaty za
    ubezpieczenie na życie zgodnie z Pana życzeniem.

    Przepraszamy za zaistniała sytuację i wyrażamy nadzieję, że powyższe
    informacje wyjaśniają zaistniałe po Pana stronie wątpliwości w przedmiotowym
    zakresie."

    Hm... nie wiem co o tym sadzic mam ubezpieczenie, ale nie naaliczaja oplaty,
    czy nie mam oplaty, ale takze ubezpieczenia. Zadnego odniesienia do zarzutu,
    ze nie podpisywalem zgody na objecie mnie ubezpieczeniem... Nie mowiaz o
    tym, ze zlozylem protest do wprowadzenia zmian o ktorych pisza na poczatku
    odpowiedzi...
    Generalnie cel osiagniety oplaty nie ma, ale niesmak pozostal...

    Pozdrawiam
    MK

  • 47. Data: 2014-07-18 20:46:54
    Od: Pete <n...@n...com>

    W dniu 2014-07-18 20:05, MK pisze:

    > I teraz cytat
    >
    > "Jednocześnie potwierdzamy, że Bank dokonał wyłączenia opłaty za
    > ubezpieczenie na życie zgodnie z Pana życzeniem.

    Masz kartę t-mobile?
    Normalnie matriks.

    --
    Pete

  • 48. Data: 2014-07-18 20:50:55
    Od: "MK" <m...@i...pl>

    Użytkownik "Pete" napisał w wiadomości grup

    > Masz kartę t-mobile?
    > Normalnie matriks.

    Tak... moze tez mozna przywrocic 1%... probowal ktos?

    MK