  • 1. Data: 2014-07-15 20:52:11
    Temat: Głupi telefon ze skoku
    Od: animka <a...@t...wp.pl>

    Dzwoni jakaś pani i się przedstawia. Pyta czy ja to ja. Imię i nazwisko
    tej pani nic mi nie mówi. Mówię, że jej nie znam i skąd ona dzwoni, to
    powiedziała, że z firmy finansowej w sprawie, którą zgłaszałam. Cały
    czas miałam przeczucie, że to jakaś nieuczciwa osoba, ale powiedziałam
    jej, żeby mówiła o co jej chodzi, że rozmawia ze mną oraz, że w żadnej
    firmie finansowej nic nie zgłaszałam. To ona dopiero powiedziała, że
    dzwoni z e-skok-u. To już szczyt szczytów, chamstwo do kwadratu. Nie
    wiem dlaczego tak się ukrywała z tym "Skokiem". Jej obowiązkiem było
    przedstawić się i powiedzieć skąd dzwoni, albo tylko powiedzieć, że
    dzwoni z banku SKOK, czy e-skok w sprawie, którą zgłaszałam na stronie
    swojego konta w sprawie niezrealizowanego przelewu, który sobie po
    prostu długo wisiał w przelewach do wysyłki.
    Tak nie może być, żeby ludzie-szczególnie z banków stosowali szantaż
    zamiast od razu wyjaśnić sprawę, sprawę zgłoszenia.

    --
    animka

  • 2. Data: 2014-07-15 21:43:41
    Temat: Re: Głupi telefon ze skoku
    Od: RobertS <b...@x...pl>

    > Tak nie może być, żeby ludzie-szczególnie z banków stosowali szantaż
    > zamiast od razu wyjaśnić sprawę, sprawę zgłoszenia.

    SKOK to nie bank

    --
    pozdrawiam
    RobertS