  • 11. Data: 2008-02-15 22:05:06
    Temat: Re: karta pre-paid
    Od: "Hankiel" <p...@g...pl>

    Użytkownik "Kamil "Jońca"" <k...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    news:874pc9evx3.fsf@alfa.kjonca...
    > Nie doczytałem "chcę pogadać z przedstawicielem". Po co?

    Nie lubie kupowac kota w worku. Jestem przyzwyczajony ze do banku sie idzie
    a nie wchodzi na www. A i zje...kogos stacjonarnie jest prosciej niz przez
    internet. No i musze sie jeszcze wypytac o pare rzeczy, ktore sie pewnie po
    drodze urodza.

  • 12. Data: 2008-02-15 22:07:16
    Od: k...@p...onet.pl (Kamil Jońca)

    "Hankiel" <p...@g...pl> writes:

    > Użytkownik "Kamil "Jońca"" <k...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    >>

    > Nie lubie kupowac kota w worku. Jestem przyzwyczajony ze do banku sie idzie
    > a nie wchodzi na www.
    Z takim argumentem trudno polemizować :)

    >A i zje...kogos stacjonarnie jest prosciej niz przez internet.
    Tak. Ale poza ulżeniem sobie niewiele zdziałasz - większość decyzji
    i tak podejmuje centrala. Ty tylko się wyładujesz na człowieku pod
    ręką.

    > No i musze sie jeszcze wypytac o pare rzeczy, ktore sie pewnie po
    > drodze urodza.

    I naprawdę wierzysz, że pracownik banku udzieli ci w 100% dobrej informacji?
    KJ

  • 13. Data: 2008-02-15 22:12:39
    Od: "Hankiel" <p...@g...pl>

    Użytkownik "krzysztofsf" <k...@w...pl> napisał w wiadomości
    g.googlegroups.com...
    Zobacz jeszcze to - z chipem,

    http://dlaciebie.bzwbk.pl/13015

    dzieki - to jest nawet lepsze. Musze tylko sie wypytac o koszty prowadzenia,
    bo na caritas nie ma raczej co liczyc

  • 14. Data: 2008-02-15 22:36:10
    Od: krzysztofsf <k...@w...pl>

    On 15 Lut, 23:12, "Hankiel" <p...@g...pl> wrote:
> [...]
    >
    > http://dlaciebie.bzwbk.pl/13015
    >
    > dzieki - to jest nawet lepsze. Musze tylko sie wypytac o koszty prowadzenia,

    Acha, zapomnialem - ING ma lepsze przeliczniki.

    Mozesz tez zalozyc konto w Polbanku (najlepsze przeliczniki.
    Konto za darmo, karta za darmo.
    Karte od reki zrobia w oddziale.
    Po powrocie mozesz zrezygnowac z konta, lub pozostawic do dalszego
    korzystania, podczepic oszczednosciowe itp.

    To chyba najlepsze rozwiazanie - i kosztowo i przelicznikowo.

  • 15. Data: 2008-02-15 22:51:19
    Od: WitCha <c...@d...vito>

    Hankiel wrote:

    > Nie lubie kupowac kota w worku. Jestem przyzwyczajony ze do banku sie idzie
    > a nie wchodzi na www.

    He. Ja mam dokładnie na odwrót.

    A i zje...kogos stacjonarnie jest prosciej niz przez
    > internet.

    No, są jeszcze telefony.

    No i musze sie jeszcze wypytac o pare rzeczy, ktore sie pewnie po
    > drodze urodza.

    Banki teraz przysyłają do domu swoich przedstawicieli. Ostatnio był u
    mnie pan z citi, a GE MB ciągle się prosi... ;-)

    --

    Pozdrowienia

  • 16. Data: 2008-02-15 23:12:53
    Od: Sierp <s...@n...net>

    Hankiel pisze:
    > Nie lubie kupowac kota w worku. Jestem przyzwyczajony ze do banku sie idzie
    > a nie wchodzi na www.

    to sie lepiej przyzwyczajaj...

    a de facto twoje wymaganie spelni kazda karta kredytowa z limitem
    2000pln (masz wiekszy? to sobie zmniejsz)

    Sierp

  • 17. Data: 2008-02-16 09:50:19
    Od: Krzysztof Halasa <k...@p...waw.pl>

    Sierp <s...@n...net> writes:

    > a de facto twoje wymaganie spelni kazda karta kredytowa z limitem
    > 2000pln (masz wiekszy? to sobie zmniejsz)

    Oczywiscie ze nie spelni - wiekszosc kart kredytowych ma wypukle
    literki, co pozwala na uzycie ich bez autoryzacji w zelazku (a takie
    rzeczy nie sa niczym wyjatkowym w niektorych krajach) - wystarczy
    tylko, ze karta nie bedzie zastrzezona.
    Takie karty maja zwykle kod autoryzacji offline (service code na pasku
    magnetycznym), co powoduje, ze elektroniczne terminale takze nie musza
    dokonywac autoryzacji, a jesli juz to zrobia, to acquirer wcale nie
    musi przy tej okazji pytac o autoryzacje wydawcy karty, sam takze moze
    podjac decyzje.

    Oczywiscie po zastrzezeniu karty problemu nie bedzie, ale do czasu
    zastrzezenia np. zlodziej moze dosc latwo przekroczyc limit, nawet
    wielokrotnie.
    --
    Krzysztof Halasa

  • 18. Data: 2008-02-16 10:03:48
    Od: k...@p...onet.pl (Kamil Jońca)

    Sierp <s...@n...net> writes:

    [..]

    > a de facto twoje wymaganie spelni kazda karta kredytowa z limitem
    > 2000pln (masz wiekszy? to sobie zmniejsz)

    Ale on coś wspominał o awaryjnej *wypłacie gotówki*

    KJ

  • 19. Data: 2008-02-18 10:41:05
    Od: MiZuraw <m...@p...onet.pl>

    Hankiel pisze:
    > Użytkownik "Kamil "Jońca"" <k...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    >
    > o widzisz - to bedzie OK - dzieki bardzo

    Zobacz też tego MasterCarda
    http://www.dominetbank.pl/4793.asp

  • 20. Data: 2008-02-19 20:25:44
    Od: "kashmiri" <k...@i...pl>

    Użytkownik "Hankiel" <p...@g...pl> napisał w wiadomości
    > Witam
    >
    > Niedlugo wyjezdzam na wakacje do Syrii i wpadlem na pomysl zeby jakas
    > czesc pieniedzy zabrac ze soba "na czarna godzine" w formie plastiku. W
    > obawie przed zagubieniem nie chce brac zadnej z kart jaka mam do konta. Tu
    > wpadlem na taki pomysl, ale nie wiem czy na rynku jest cos takiego:

    /.../

    www.ikobo.com

    12 USD za palstik dostarczony do domu, każdorazowe naładowanie (kartą
    kredytową): 3% sumy (do tego pewnie dojdą przewalutowania).

    W sumie możesz nawet zamówić sam plastik, potem w razie czego doładujesz
    online z kk. Plastik ważny jest długo, starczy na kilka podróży.

    Sprawdź, czy w Syrii są bankomaty - ja się już wkopałem w Nepalu i Kambodży,
    tak że dopiero Western Union ratował.

    k.