  • 1. Data: 2008-02-15 23:26:37
    Temat: CVC2/CVV2 częstotliwość
    Od: "MarekZ" <marekz_wywal@to_irc.pl>

    Wśród około 20 kart mam trzy z takim samym CVC2/CVV2. Ciekawe czy to czysty
    przypadek, czy pewne numerki są może bardziej prawdopodobne od innych.
    Dwukrotnie nie powtarza się żaden.

    marekz

  • 2. Data: 2008-02-15 23:49:19
    Temat: Re: CVC2/CVV2 częstotliwość
    Od: krzysztofsf <k...@w...pl>

    On 16 Lut, 00:26, "MarekZ" <marekz_wywal@to_irc.pl> wrote:
> [...]
    > przypadek, czy pewne numerki są może bardziej prawdopodobne od innych.

    Zeby bylo smieszniej, czytalem, ze banki nie podejmuja zadnych krokow,
    jesli ktos ponawia wielokrotnie ta sama transakcje internetowa z
    coraz to nowym cvc2 - az trafi i zrealizuje.

  • 3. Data: 2008-02-15 23:55:06
    Od: "max" <b...@a...pl>

    Zeby bylo smieszniej, czytalem, ze banki nie podejmuja zadnych krokow,
    jesli ktos ponawia wielokrotnie ta sama transakcje internetowa z
    coraz to nowym cvc2 - az trafi i zrealizuje.

    ---
    gdzies ostatnio niemiaszki zrobily test i wyszlo im ze 80% sklepow zezwala
    na wpisywanie bez konca CVV2/CVC2

  • 4. Data: 2008-02-16 05:56:49
    Od: "SQLwysyn" <s...@s...pl>

    Użytkownik "MarekZ" <marekz_wywal@to_irc.pl> napisał w wiadomości
    > Wśród około 20 kart mam trzy z takim samym CVC2/CVV2.

    Pomijając watek cvv - po co normalnemu człowiekowi 20 kart?
    Czy to aby nie rodzaj działania kompulsywnego i należałoby na terapię jakąś
    się udać?

    --
    SQLwysyn
    of you" - Larry Flynt

  • 5. Data: 2008-02-16 06:47:37
    Od: Andrzej Kubiak <b...@s...org>

    Dnia Sat, 16 Feb 2008 06:56:49 +0100, SQLwysyn napisał(a):

    > Pomijając watek cvv - po co normalnemu człowiekowi 20 kart?

    Wybierz sobie:
    1. Bo tak.
    2. Jeśli radośnie korzysta się z kilku banków, przy okazji zmieniając je,
    uzbieranie w ciągu kilku lat 20 kart nie jest żadnym problemem. Wątkotwórca
    nie wspomniał, że wszystkie karty są aktywne.

    AK

  • 6. Data: 2008-02-16 09:31:53
    Od: w...@a...pl (Wemif)

> [...]
    > przypadek, czy pewne numerki są może bardziej prawdopodobne od innych.

    U mnie na 21 kart, dwie maja ten sam CVV, ale prawdopodobienstwo, ze wsrod
    tylu kart znajda sie dwa takie same jest duze, ze trzy znacznie mniejsze.

    a.

  • 7. Data: 2008-02-16 09:44:38
    Od: "MarekZ" <marekz_wywal@to_irc.pl>

    Użytkownik "SQLwysyn" <s...@s...pl> napisał w wiadomości

    > Pomijając watek cvv - po co normalnemu człowiekowi 20 kart?
    > Czy to aby nie rodzaj działania kompulsywnego i należałoby na terapię
    > jakąś się udać?

    Wyobraź sobie, że można tych 24 kart używać. W zależności od kraju
    płatności, waluty płatności, rodzaju transakcji, nastroju, wybierasz kartę,
    której akurat masz ochotę użyć.

    marekz

  • 8. Data: 2008-02-16 09:46:13
    Od: "MarekZ" <marekz_wywal@to_irc.pl>

  • 9. Data: 2008-02-16 09:55:39
    Od: "MarekZ" <marekz_wywal@to_irc.pl>

> [...]

    powtarzają wśród 24 kart, przy czym dwie z nich to Visy a jedna to MC, a
    więc teoretycznie algorytm generujący powinien być inny.

    Prawdopodobieństwo takiego zdarzenia, przy założeniu, że rozkład
    przydzielanych numerków jest jednostajny wynosi nieco powyżej dwóch setnych
    procenta, w sumie całkiem niewiele. :-)

    marekz

  • 10. Data: 2008-02-16 09:56:18
    Od: Mithos <f...@a...pl>

    MarekZ napisał(a):
    > Wśród około 20 kart mam trzy z takim samym CVC2/CVV2. Ciekawe czy to
    > czysty przypadek, czy pewne numerki są może bardziej prawdopodobne od
    > innych. Dwukrotnie nie powtarza się żaden.

    Ja na 5 KK mam w 2 ten sam CVV.

    --
    Mithos