  • 11. Data: 2002-11-13 15:49:10
    Temat: Re: karta kredytowa Citibank
    Od: "JaKi" <j...@g...pl>

    news:1ee1.00000538.3dd20c7d@newsgate.onet.pl...

    > Za to obowiazkowy jest tzw Pakiet Bezpieczenstwa 6,50 pln miesiecznie. Nie
    > mozna z niego zrezygnowac. 12 x 6,50 = 78,00 pln. Do tego 75,00 pln
    oplaty
    > rocznej i masz najdrozsza karte kredytowa typu classic.

    Nalezy dodac ze jesli w danym miesiacu nie uzywa sie karty to nie placi sie
    za pakiet bezpieczenstwa.

    --
    JaKi

  • 12. Data: 2002-11-13 15:55:35
    Od: s...@o...pl

    > Czesc!!!!!
    > mam pytanie. Skladam wlasnie podanie o karte kredytowa Citibank. Do 51 dni
    > kredyt jest nieoprocentowany, przy moich dochodach dostane jakies 3000 zl
    > limitu. Musze za karte zaplacic jedynie 45 zl!!!
    > gdzie jest haczyk? moze ktos mial te karte? Czy jest zadowolony?
    > pozdrawiam
    > --
    > Silvio
    > PISZĄC DO MNIE ZMIEŃ E-MAIL!

    W multibanku masz 53 dni, 35 zł i niższe oprocentowanie kredytu

  • 13. Data: 2002-11-13 16:06:14
    Temat: Re: Re: karta kredytowa Citibank
    Od: w...@p...waw.pl (Wojtek Piecek)

    On Wed, Nov 13, 2002 at 04:49:10PM +0100, JaKi wrote:

    >Nalezy dodac ze jesli w danym miesiacu nie uzywa sie karty to nie placi sie
    >za pakiet bezpieczenstwa.

    Podobnie jak nie palci sie podatku drogowego, jesli sie nie jezdzi
    (tankuje) ;-)

    Tylko czy mozna to nazwac eksploatacja samochodu?

    --

    --w

  • 14. Data: 2002-11-13 21:40:57
    Od: k...@p...onet.pl

    > 45 dni o.k. jak tylko spóźnisz się z zapłaceniem minimalnej raty pociągną od
    > Ciebie 50.

    O ile sie orientuje to grace period na KK Citi wynosi obecnie 51 dni. Oplata za
    spoznienie to 49pln.

    > Dodatkowo co miesiąc zapłacisz kilkanaście zł za ubezpieczenie z
    > którego nie można zrezygnować.

    ??? Jezeli masz na mysli CreditShield, to na pewno mozna z niego zrezygnowac
    (telefonicznie). Pakiet Bezpieczenstwa kosztuje natomiast 6,50 (a nie
    kilkanascie zlotych).

    > Roczny koszt używania ( przy założeniu, że co
    > miesiąc terminowo spłacasz swoje całe miesięczne zakupy ) wynosi około 150
    > zł - a to bardzo dużo. Lepiej uzyskać kredyt w ROR gdziekolwiek i posługiwać
    > się Maestro lub Visa Electronic.

    No coz - ja mam ROR w PKO BP i tez place rocznie 150PLN za korzystanie z
    kredytu w koncie a poza tym place za prowadzenie konta 3PLN miesiecznie oraz
    2,50 za usluge SMS'owa. Mam tez umowe na obsluge telefoniczna zlecen stalych i
    kazda zmiana zlecenia kosztuje mnie chyba 2PLN (zmieniam zlecenie stale co
    miesiac robiac sobie w ten sposob przelewy przez telefon bez koniecznosci
    wychodzenia z domu).
    Podsumujmy wiec: 150PLN oplata roczna za korzystanie z kredytu + 3PLN*12=36PLN
    + 2PLN*12= 24PLN. Razem wiec 150PLN + 36PLN + 24PLN = 210PLN! Jak na konto w
    PKO BP to calkiem sporo, nieprawdaz? W takim konteksice porownanie z KK Citi
    chyba troche inaczej wyglada od strony kosztow. No chyba, ze ktos faktycznie
    ostro chce wchodzic w kredyt...

    Pozdr,
    Karciarz01

  • 15. Data: 2002-11-14 14:10:55
    Od: Adam Płaszczyca <_...@i...pl>

    s...@o...pl wrote:

    > W multibanku masz 53 dni, 35 zł i niższe oprocentowanie kredytu

    Oraz brak ubezpieczenia przez bank transakcji (jest, ale od zewnętrznego
    ubezpieczyciela), czyli najpierw zapłać, a potem my Ci oddamy (albo
    nie), do tego masz limit 'ochrony', czyli jak Ci dmuchną z karty ponad
    limit, to Ty płacisz.

    Dziękuję.

    --
    ___________ (R)

  • 16. Data: 2002-11-14 15:39:22
    Od: "paulus" <p...@w...pl>

    sama prawda ale Multi nie oferuje MC (gdyby ktos chcial)
    :-)

    archiwum i przeszukiwanie newsów
    http://www.polnews.pl

  • 17. Data: 2002-11-30 09:19:02
    Od: "Tomasz Nowak" <n...@p...com>

    Generalnie karta raczej dla uporządkowanych osób i .... posiadających
    pieniądze. Kredyt zazwyczaj b. wysoko oprocentowany i jeszcze te kary i
    obowiązkowe ubezpieczenia.
    Przelicz sobie ile wyniesie Cię prowizja i odsetki za wypłatę np. 100 zł.
    Idzie się załamać.

    Tomasz

  • 18. Data: 2002-11-30 12:40:33
    Od: t...@p...fm (Tomasz Staszewski)

    Tomasz Nowak wrote:

    > Przelicz sobie ile wyniesie Cię prowizja i odsetki za wypłatę np. 100 zł.
    > Idzie się załamać.

    Przypomina się szanownym użytkownikom KK, że w.wym. nie służą do
    wypłacania gotówki.

    pzdr

    Tomek

  • 19. Data: 2002-12-02 20:51:57
    Od: "Grzegorz" <N...@p...onet.pl>

    Tomasz Staszewski wrote:

    > Przypomina się szanownym użytkownikom KK, że w.wym. nie służą do
    > wypłacania gotówki.

    Jak to nie?

    --
    Grzegorz

    "Never argue with an idiot. They'll drag you down to their level, then
    beat you with experience."