  • 1. Data: 2005-03-28 17:40:03
    Temat: karta VE wyslana pod zly adres - co zrobic?
    Od: Laik <e...@m...pl.wywal.to>

    Witam, mam pytanie do klientow bzwbk lub znawcow zagadnienia :)

    BZWBK wyslalo karte do konta pod adres zameldowania zamiast na adres
    korespondencyjny. karta trafila do eks-malzonka i z przyczyn obiektywnych
    jest nie do odzyskania. udalo sie ja zablokowac (telefonicznie) przed
    aktywacja i uzyciem. podobno bzwbk wymaga jeszcze potwierdzenia zastrzezenia
    karty w placowce?

    czy wobec tego mam zlozyc do banku zazalenie, reklamacje czy tez skarge na
    nienalezyte wykonanie umowy o dostarczenie karty?

    sprawa nie dotyczy mnie bezposrednio, a starszej osoby, ktora jest lekko
    zagubiona w problematyce i dlugo musialem ja namawiac do zamowienia tej
    karty do bankomatu. a teraz taka wtopa... :(
    poza tym osoba ta jest powaznie chora i bede musial sam udac sie do placowki
    - czy majac w reku umowe moge wyegzekwowac wydanie nowej karty, oczywiscie
    bezplatnie? no i jaką bede mial gwarancje, ze znow nie pojdzie w niewlasciwe
    rece...? :(

    nie korzystam z uslug bzwbk i nie wiem jak podejdą do sprawy. podpowiedzcie,
    prosze.
    --
    Laik
    Czas rozprostować kości - powiedział kat do skazanego na łamanie kołem.

  • 2. Data: 2005-03-28 17:50:28
    Temat: Re: karta VE wyslana pod zly adres - co zrobic?
    Od: KrzysiekPP <k...@n...op.pl>

    > BZWBK wyslalo karte do konta pod adres zameldowania zamiast na adres
    > korespondencyjny. karta trafila do eks-malzonka i z przyczyn obiektywnych
    > jest nie do odzyskania. udalo sie ja zablokowac (telefonicznie) przed

    Jak to co zrobic ... zmienic przeciez adres !

    --
    Krzysiek, Krakow

  • 3. Data: 2005-03-28 18:26:38
    Od: Laik <e...@m...pl.wywal.to>

    Cześć KrzysiekPP
    Mon, 28 Mar 2005 19:50:28 +0200 napisałeś:

    > Jak to co zrobic ... zmienic przeciez adres !

    nie nadążam za tobą.
    na umowie o karte figuruje tylko adres korespondencyjny, adres pod ktory
    wyslali musieli wziac z umowy o prowadzenie konta.
    byla to pierwsza karta, wiec na zly adres poszedl zarowno pin jak i karta.
    czy bzwbk wysyla to poleconym? bo jesli nie - w przypadku wykorzystania
    karty - odpowiadaliby za mozliwe wyprowadzenie z konta pieniedzy, dobrze
    rozumuje?
    --
    Laik
    Kazdy wypity kieliszek, to gwozdz do naszej trumny.

  • 4. Data: 2005-03-28 18:48:17
    Od: KrzysiekPP <k...@n...op.pl>

    Oki .. nie doczytalem. MeaKulpa :]

    --
    Krzysiek, Krakow

  • 5. Data: 2005-03-28 19:15:20
    Od: Krystek <k...@p...space.mailbox>

    Laik napisał:
    > na umowie o karte figuruje tylko adres korespondencyjny, adres pod ktory
    > wyslali musieli wziac z umowy o prowadzenie konta. byla to pierwsza
    > karta, wiec na zly adres poszedl zarowno pin jak i karta.

    To nie pierwsza tego typu pomyłka i zdarza się często w wielu bankach.

    > czy bzwbk wysyla to poleconym? bo jesli nie - w przypadku wykorzystania
    > karty - odpowiadaliby za mozliwe wyprowadzenie z konta pieniedzy, dobrze
    > rozumuje?

    Nie wydaje mi się, żeby wysyłali poleconym. A żeby wyprowadzić kasę z
    konta trzeba jeszcze kartę aktywować. A czy nie da się poprosić banku o
    to, by kartę można było odebrać w oddziale?

    K.

  • 6. Data: 2005-03-28 20:41:43
    Od: " " <m...@g...pl>

    > BZWBK wyslalo karte do konta pod adres zameldowania zamiast na adres
    > korespondencyjny. karta trafila do eks-malzonka i z przyczyn obiektywnych

    Mały OFF-TOPIC : Istnieje obowiązek zameldowania się w miejscu faktycznego
    zamieszkiwania. Nie dopełnienie tego obowiązku jest wykroczeniem zgodnie z
    ustawą o ewidencji ludności. Od blisko 20 lat sam meldunek nie daje
    najmniejszych praw do lokalu w którym się jest zameldowanym i stanowi tak
    naprawdę tylko potwierdzenie faktu zamieszkiwania w danym miejscu. Trzeba po
    prostu dopełnić nakazanych prawem formalności a problem z bankiem sam się
    rozwiąże :)

  • 7. Data: 2005-03-28 20:44:05
    Od: witek <w...@g...pl.spam.invalid>

    m...@g...pl wrote:

> [...]
    > prostu dopełnić nakazanych prawem formalności a problem z bankiem sam się

    Mały OFF-TOPIC do off-topic

    adres korespondencyjny to taka instytucja, która służy do tego, żeby
    wysyłać na nią korespondencję jeżeli nie życzę sobie aby była wysyłana
    na adres zameldowania.

  • 8. Data: 2005-03-29 17:12:42
    Temat: [OT] relikt socjalizmu
    Od: rmrmg <i...@s...atu.re>

    In <d29q67$8go$1@inews.gazeta.pl> wrote:

> [...]
    > zamieszkiwania w danym miejscu. Trzeba po prostu dopełnić nakazanych
    > prawem formalności a problem z bankiem sam się rozwiąże :)

    A czy ktoś zna jakiś sens tego przepisu?
    Po kiego te przepisy meldunkowe? Przecież nikt kto jest ścigany przez
    policje nie będzie przebywać pod tym adresem.

    --
    . JID: rmrmg(at)jabberpl(dot)org | Wszystko jest trudne
    . mail: rmrmg(at)wp(dot)pl | przy odpowiednim

  • 9. Data: 2005-03-30 08:23:39
    Temat: Re: [OT] relikt socjalizmu
    Od: Piotr Zawadzki <p...@f...pl>

    rmrmg wrote:

    > A czy ktoś zna jakiś sens tego przepisu?

    Tak, chodzi o ewidencję ludności, wydaje mi się że głównie dla celów
    statystycznych, ale też np. dla wiadomości WKU i organów ścigania.

    > Po kiego te przepisy meldunkowe? Przecież nikt kto jest ścigany przez
    > policje nie będzie przebywać pod tym adresem.

    1. Niekoniecznie.
    2. Wiadomo przynajmniej mniej więcej gdzie przebywał - od czegoś trzeba
    zacząć.

  • 10. Data: 2005-03-30 09:31:55
    Od: "Tomasz Opalski" <o...@g...pl>

    > Trzeba po
    > prostu dopełnić nakazanych prawem formalności a problem z bankiem sam się
    > rozwiąże :)

    Taaak? To załóż sobie skrytkę pocztową i sie w niej zamelduj :^)

    Tomek