  • Data: 2002-08-20 11:36:49
    Temat: jaki najlepszy bank internetowy
    Od: "Burx" <b...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam Szanownych Grupowiczów.

    Mam firmę (osoba fiz. prowadząca działalność gosp.) i konto firmowe w Kredyt
    Banku od początku istnienia firmy (5 lat). Niestety ten bank już dawno
    zapomniał o powiedzeniu że "klient nasz pan" zamierzam go zmienić na inny
    nowoczesny bank. Interesuje mnie bank, gdzie operacje będzie można w całości
    przeprowadzać w internecie. Wiodącą sprawą dla mnie jest możliwość uzyskania
    jak największego limitu kredytu odnawialnego w koncie firmowym. Ważną sprawa
    jest też możliwość istnienia subkont wydzielonych w moim koncie firmowym na
    potrzeby rozliczeń z klientami mojej firmy. Jaki bank polecacie ?

    pozdrawiam, Burx