  • 31. Data: 2002-01-06 17:11:58
    Temat: Re: jaki bankomat wypłaci 5000?
    Od: "Robert" <m...@k...wp.pl>

    "Krzysztof Miodek" <m...@m...uni.lodz.pl>
    (news:slrna3h004.bum.miodekk@misio.math.uni.lodz.pl)
    :
    > Taak. Mnie kiedys bankomat Pekao SA wyplacil 400 zl w 40 banknotach po 10
    > zł...

    Spójrz na jaśniejszą stronę - przez dłuższy czas nie upokorzyli Cię w
    sklepie z powodu braku drobnych :)

  • 32. Data: 2002-01-06 17:40:09
    Od: Mariusz A. Jasiński <m...@p...onet.pl>

    Robert wrote:

    > Jakiej sieci bankomaty wypłacą jednorazowo 5000 złotych, ewentualnie inną w
    > miarę sporą kwotę?

    BZWBK - 3000 zł się da
    Pekao - wypłacałem 2000zł, 3tys się już nie dało

    MJ

  • 33. Data: 2002-01-06 17:59:23
    Od: <e...@p...onet.pl>

    > Jakiej sieci bankomaty wypłacą jednorazowo 5000 złotych, ewentualnie inną w
    > miarę sporą kwotę?
    >
    > Planuję pobierać VE Inteligo, jako bankomat obcy, oczywiście.

    mi zawsze bankomat GBG wypłacał po 4000 pln jednarazowo ,więc może w tym
    bankomacie ......,oraz zdarzało mi się wypłacić w niektórych bankomatach BPH
    oraz BSK (TYCH NOWSZYCH) PO 3000 I 3500 PLN

    *Marcin Kubiczek (m...@e...pl

  • 34. Data: 2002-01-06 19:01:25
    Od: "Ridah" <r...@i...net.pl>

    > Jakiej sieci bankomaty wypłacą jednorazowo 5000 złotych, ewentualnie inną
    > miarę sporą kwotę?
    >
    > Planuję pobierać VE Inteligo, jako bankomat obcy, oczywiście.

    Sprawdzone empirycznie: VE inteligo + euronet bez problemu wyplaca 5k zl ...

    --
    Holio

  • 35. Data: 2002-01-06 19:42:14
    Od: "jo44" <j...@f...onet.pl>

    Użytkownik "Robert" napisał w wiadomości ...
    > Jakiej sieci bankomaty wypłacą jednorazowo 5000 złotych, ewentualnie inną
    > miarę sporą kwotę?

    A czy to zalezy od bankomatu, czy od karty??
    Moja Master ma ograniczenie do 4 kzl dziennie. Ograniczenie
    zostalo wprowadzone przez bank jakies dwa lata temu, jesli
    dobrze pamietam , aby ograniczyc straty w wyniku utraty karty.
    Przed wprowadzeniem tego limitu kwota byla limitowana tylko
    szerokoscia szczeliny w bankomacie (tu NCR).

    Pozdrawiam
    JO

  • 36. Data: 2002-01-06 22:53:50
    Od: Sebastian Malarz <s...@p...onet.pl>

    >Żaden nie wypłaci Ci więcej niż 1000 jednorazowo.

    Oj nieprawda, nieprawda.

    Maksymalna kwota wypłaty z bankomatu zależy od
    dwóch rzeczy:

    1.
    Limit ustalony przez bank, który wydał kartę.
    Powyżej tego limitu żaden bankomat nie wypłaci.
    Najczęściej limity wynoszą 1.000, 2.000 lub więcej
    złotych. Niektóre banki nie mają żadnego limitu
    wypłat gotówki z bankomatów bądź umożliwiają jego
    samodzielne ustalenie przez posiadacza karty.

    2.
    Liczby banknotów jaką bankomat jest w stanie
    jednorazowo wysunąć. Tutaj zależy to od producenta
    oraz od modelu bankomatu. Można średnio przyjąć
    że bankomat wypłaci 40 banknotów - i w zalezności
    od największego nominału w bankomacie może to być
    kwota 4000 złotych (banknoty po 100 złotych) lub
    8000 złotych (banknoty po 200 złotych).

    Porada:
    Jeżeli chcemy wypłacić więcej warto skorzystać z możliwości
    wypłaty gotówki w kasie banku w terminalu POS. Większość
    banków nalicza taką samą prowizję jak w przypadku bankomatu,
    a mamy możliwość wypłaty niemalże dowolne kwoty. Plusem jest,
    że nie trzeba znać kodu PIN, minusem że trwa to znacznie
    dłużej i poza podpisem należy także okazać dokument tożsamości.

    Warto pamiętać o możliwości wypłaty z terminala POS w kasie
    banków szczególnie podczas podróży zagranicznych. Czasami
    się to przydaje :)

    Pozdrawiam,
    Sebastian Malarz

  • 37. Data: 2002-01-06 23:34:25
    Od: "Cezary Farynowski" <c...@i...pl>

    > Warto pamiętać o możliwości wypłaty z terminala POS w kasie
    > banków szczególnie podczas podróży zagranicznych. Czasami
> [...]

    A co to konkretnie daje?

    CEZ

  • 38. Data: 2002-01-06 23:35:50
    Od: "Grzes" <p...@k...net.pl>

    bankomaty BZWBK max 3000 zł jednorazowo

  • 39. Data: 2002-01-07 08:31:55
    Od: "Lew" <m...@p...onet.pl>

    > Jakiej sieci bankomaty wypłacą jednorazowo 5000 złotych, ewentualnie inną
    > miarę sporą kwotę?

    BPH

  • 40. Data: 2002-01-07 11:25:59
    Od: "MarekZ" <m...@b...krakow.pl>

> [...]
    > miarę sporą kwotę?
    >
    > Planuję pobierać VE Inteligo, jako bankomat obcy, oczywiście.

    We wszystkich bankomatach Euronetu z ktorych korzystalem w Krakowie, a takze
    w bankomacie LG Petro na Krolewskiej 51 dziala ograniczenie jednorazowej
    wyplaty do 40 sztuk banknotow, czyli do 4000 pln.

    mz