  • Data: 2007-10-02 09:13:21
    Temat: jaki bank zamiast Volkswagen Bank Direct?
    Od: kris <k...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    Witam,

    Czy możecie polecić jakis bank, do ktorego moglbym sie przeniesc z
    Volkswagen Bank direct? Interesuje mnie podobna funkcjonalnosc +
    realne oddzialy.
    Najbardziej zalezy mi na:
    - dodatkowe konto lokacyjne (z wyższym oprocentowaniem) w ramach
    rachunku
    - jasne i proste reguly prowizyjne za wyplaty z bankomatu, np. w Vw
    podoba mi sie ze jesli wyplacam minnimum 400 PLN to prowizja jest
    zerowa w kazdym bankomacie i to mi odpowiadalo
    - darmowe przelewy przez internet
    - logowanie z wykorzystaniem tokena (ostatacznie moze byc kod wysylany
    smsem badz jakas inna metoda z wylaczeniem kart jednorazowych kodow)
    - jak najlepsza obsluga klienta
    - karta kredytowa VISA Classic badz Silver

    Dodam ze moje miesieczne wplywy na konto to ponad 5 000 PLN

    Wv jest ok ale mialem z nimi ostatnio troche problemow - zablokowanie
    karty i brak informacnji o tym, odrzucona reklamacja... poza tym
    chcialbym miec mozliwosc wyplaty pieniedzy w oddziale a nie tylko w
    bankomacie (jeden oddzial Vw to za malo).
    Jesli nie znajde dobrego nastepcy to rozwazam pozostanie w Wv + jakis
    dodatkowy bank.

    Pozdrawiam i z gory dziekuje za pomoc.

    Kris