  • 31. Data: 2020-05-09 20:57:04
    Temat: Re: jaka KK do doładowania Revolut bez prowizji banku?
    Od: z <...@...pl>

    > A trafi może to, że 5k musisz trzymać na 0%?

    Nie muszę. Chcę. I mam wypłaty/wpłaty w kasie za darmo.

    Mam jasną sytuację. nie zawracam sobie bankami głowy.
    Pieniądze przychodzą, wychodzą... samo się dzieje.

    Co jakiś czas tylko zaglądam czy mnie nie OKRADAJĄ.

    PS. 3 razy w miesiącu zapłać x zł, przelej na konto z złotych, wykonaj y
    transakcji kartą... i nie zapominaj o płątności w firmie XX w
    poniedziałek każdego parzystego dnia miasiąca ;-)

  • 32. Data: 2020-05-09 20:59:04
    Od: z <...@...pl>

    > A bez promo bezpłatny rok, ale potem wymaganie 10 transakcji miesięcznie

    Ja pier... Czyścisz mi monitor ;-)

  • 33. Data: 2020-05-09 21:56:00
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl>

    W dniu sobota, 9 maja 2020 20:59:07 UTC+2 użytkownik z napisał:

    > Ja pier... Czyścisz mi monitor ;-)

    Chyba masz tak zapluty, że nie widzisz tego, co jest napisane.
    No, zapomniałem dodać, że te 10 transakcji liczy się od rachunku i może być wykonane
    np. kartami dodatkowymi. A po co komu karta, której się nie używa?
    A wprost przeciwnie - używanie daje zwrot 1%?
    Ale pisałem, że nie dotrze...
    Także to, że wystarczy zagrozić rezygnacją, a bezwarunkową bezpłatność przedłużają. A
    nawet jak nie, to wyrobienie nowej KK dla etatowca w banku do którego wpływa
    wynagrodzenie to jedna rozmowa telefoniczna.
    Cóż, dla takich jaśnie państwa jak Ty jest provident, co przychodzi do domu - i
    odpowiednio za to kasuje, na jaśniepaństwo musi być stać. Wolny wybór - tylko
    przestań kłamać o "oszczędzaniu".

  • 34. Data: 2020-05-09 22:36:59
    Od: z <...@...pl>

    Ale wspomnieć o ryzyku wykonania tylko 9 transakcji zapłacenia KARY ;-)
    to już nie potrafisz.
    NIE ma darmowych obiadów. Marketingowcy policzyli że X% nie spełni
    warunków. Że Tobie się jakoś jeszcze udaje to nie znaczy że jutro cały
    ten Twój "interesik" weźmie w łeb.

    Jesteś piękny młody i bogaty. Masz wrażenie że nad tym panujesz. Oby jak
    najdłużej.
    Zdrowia życzę.

  • 35. Data: 2020-05-09 23:01:56
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl>

    W dniu sobota, 9 maja 2020 22:37:03 UTC+2 użytkownik z napisał:
> [...]
    > ten Twój "interesik" weźmie w łeb.
    >
    > Jesteś piękny młody i bogaty. Masz wrażenie że nad tym panujesz. Oby jak

    Ten X% nie czyta p.b.b.
    Tzn. Ty tracisz na to czas.
    I jeszcze próbujesz innych wciągać, niczym galerianka...

  • 36. Data: 2020-05-10 08:23:03
    Od: cef <c...@i...pl>

    > Ten X% nie czyta p.b.b.
    > Tzn. Ty tracisz na to czas.
    > I jeszcze próbujesz innych wciągać, niczym galerianka...

    Jakoś nie odbieram tego jako wciąganie.
    Ot taka próba pokazania, że bardziej ceni sobie
    święty spokój nawet jeśli do niego dopłaca.

  • 37. Data: 2020-05-10 08:32:20
    Od: k...@p...onet.pl (Kamil Jońca)

    cef <c...@i...pl> writes:

    [...]

    > Jakoś nie odbieram tego jako wciąganie.
    > Ot taka próba pokazania, że bardziej ceni sobie
    > święty spokój nawet jeśli do niego dopłaca.

    I tylko wyśmiewa innych, którzy mają inne podejście.
    Sam kiedyś polowałem na wisienki (RTFA :) )
    teraz mi się nie chce, ale do głowy by mi nie przyszło, żeby Dawid miał
    "czyścić mi monitor".

    KJ

    --
    http://wolnelektury.pl/wesprzyj/teraz/

  • 38. Data: 2020-05-10 10:28:59
    Od: z <...@...pl>

    Ja wyśmiewam a za to jestem wyzywany od głupków.

    Pokazuję że nie wszystko da się wycenić to nazywają mnie oszołomem

    A jak się da to pokazuję co jeszcze kosztuje tym młokosom co są
    zafascynowani łatwym i szybkim wydawaniem pieniędzy.

    Wytykam sztuczki psychologiczne stosowane przez banki których nie lubię
    (brzydzę się) to jestem niedzisiejszy i mącę pochlebną opinie o bankach.

    BRAWO. ELYTA biznesu ;-)

  • 39. Data: 2020-05-10 10:33:21
    Od: z <...@...pl>

    W dniu 2020-05-10 o 08:23, cef pisze:
    > ceni sobie
    > święty spokój nawet jeśli do niego dopłaca.

    Święty spokój też można wycenić jako minimalizację dodatkowych
    niepotrzebnych opłat które opracowują specjaliści.
    To jest konkretny PIENIĄDZ.

  • 40. Data: 2020-05-10 10:39:27
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl>

    W dniu niedziela, 10 maja 2020 08:23:04 UTC+2 użytkownik cef napisał:

    > Jakoś nie odbieram tego jako wciąganie.
    > Ot taka próba pokazania, że bardziej ceni sobie
    > święty spokój nawet jeśli do niego dopłaca.

    Jakby tak mówił, to zgoda.
    Tyle że on twierdzi, że przy tym "oszczędza".
    I dodatkowo neguje fakt, że święty spokój można mieć za darmo.

    A to jego "oszczędzanie" wygląda tak, że żeby nie płacić za konto, trzyma w banku 5k
    na 0% - i jednocześnie bierze 10k kredytu na 8% (to i tak dobrze, bo zaczął od 14%).
    Bank więc pożycza mu jego własne 5k na 8%.
    "Darmowe" konto nie kosztuje więc już 2% od 5k, tylko 8% od 5k - 400zł rocznie.
    Pewnie taniej wychodzi sama opłata za to konto...

    I kto tu coś pisze o liczących marketingowcach...

    Ale to przypadek beznadziejny.
    Jeśli jednak chcemy trzymać jakiś poziom grupy to trzeba takie głupoty prostować,
    nawet karmiąc trolla, bo jeszcze ktoś to przeczyta i powie, że "na p.b.b. tak było"
    ;>
    I nawet nie chodzi o wisienki, bo to i wyższa szkoła jazdy i hobby, które jak każda
    zabawa daje fun, ale zabiera czas, tylko o zwyczajne racjonalne korzystanie z usług
    bankowych.