  • 1. Data: 2003-06-12 11:54:34
    Temat: jak się ma ING za granicą do polskiego?
    Od: "www.tramping.slask.prv.pl" <k...@p...onet.pl>

    Czy wypłaty z zagranicznych bankomatów ING są płatne tak jak każde
    inne?? Czy może jest taniej?
    Ktoś się orientuje cze wpłata w oddziale zagranicznym ING na konto w
    Polsce (ING BŚ) coś (ile?) kosztuje??
    Wysłałem maila do BŚ i zamiat mi odpowiedzieć porządnie to wysłali z
    jakiegoś automata chyba info o cenach wypłat z bankomatów.

    Pozdrawiam
    Admin www.tramping.slask.prv.pl
    --
    UWAGA KONKURS!! Wyślij swoją relcaję i wygraj roczną prenumeratę
    "Podróży".

  • 2. Data: 2003-06-12 12:38:33
    Temat: Re: jak się ma ING za granicą do polskiego?
    Od: "P.Sperling" <s...@w...pl>

    Obawiam sie ze nijak. Moze od poczatku, pracuje na Uniwerytecie Masaryka w
    Brnie. Ja nie mam konta w BS, ale znajomy ma i chcial zalozyc konto w ING na
    namesti Svobody (centralny plac w Brnie). Wzbudzil duza wesolosc twierdzeniem
    ze to bank holendersko-polski jak glosila reklama z Kondratem, a o jakis
    preferencjach nawet nie bylo mowy, Tak wiec oboje jestesmy w Kredit Banka
    (Societe Generale Group), rowniez na namesti Svobody, tylko po drugiej stronie
    placu.

    z pozdrowieniami,
    Przemyslaw Sperling

    PS Reklamowka z Kondratem przypomniala mi o pewnym wysokim dyrektorze z
    Handlowego o aspiracjach politycznych, ktory kiedys odlosil publicznie "dzis
    Bank Handlowy polaczyl sie z Citibankiem". ROTFL.
    archiwum i przeszukiwanie newsów
    http://www.polnews.pl

  • 3. Data: 2003-06-13 09:35:55
    Od: "Kazimierz" <kazmirz@astercity(usuń).net>

    Użytkownik "P.Sperling" <s...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    twierdzeniem
    > ze to bank holendersko-polski jak glosila reklama z Kondratem,

    Bo ING BSK jest polsko - holenderski, a ING juz nie.

    :)

    --

    Kazimierz
    b. zast. red. nacz. NN ( www.nnmag.net )